פוטושופ גרוע? סלינה גומז בלתי ניתנת לזיהוי ומסעירה את הרשת . צילום: GettyImages

פוטושופ גרוע? סלינה גומז בלתי ניתנת לזיהוי ומסעירה את הרשת

זה כבר ידוע שחברות אופנה נעזרות פה ושם בפוטושופ במודעות ותמונות של קמפיינים. אבל, הקהל והמעריצים לא מוכנים לסלוח על כשהכוכבים שלהם עוברים ריטוש שמשנה אותם לגמרי. הפעם הגיעה תורה של סלינה גומז להיות בעין הסערה בעקבות הקמפיין החדש שלה לבית האופנה ״Coach”

 
מי שחשב שסלינה גומז הצליחה להעלם מהכותרות לאחרונה טעה ובגדול, והנה עוד שערוריה מבית היוצר של הכוכבת מושכת עוד אש ועושה זאת מבלי ידיעתה. בשבוע שעבר פרסם מותג האופנה ״COACH” את קמפיין האביב החדש שלו בכיכובה של הפרנזטורית שלהם - גומז. אמנם, מלבד פרטי האופנה, מצאו המעריצים ברחבי הרשת עוד עניין להתעסק בו, ולא אין לזה שום קשר לג'סטין. מעריצים רבים טוענים כי הם לא זיהו את הזמרת בתמונות המקדמות את הקמפיין החדש ותקפו את החברה בגין רשלנות בעיצוב התמונה או במונחים של היום: ״פוטושופ גרוע״.
מטעם הצוות של גומז לא התקבלה תגובה בנושא וכנראה שגם לא תתקבל. מותג האופנה והמחנה המייצג את הזמרת מזניחים את הסוגייה ומסיטים את תשומת הלב אל שיתוף הפעולה ההיסטרי בין הזמרת לחברת הענק ובזאת הם מצליחים בגדול. תשומת הלב של המעריצים לעומת זאת הייתה אל עבר התמונות, שלא היססו להביע את דעתם על העובדה שגומז אינה דומה לעצמה בקמפיין: ״את מדהימה, סלינה, אבל אל תחשבי לעולם שכך את צריכה להראות״, אחד מהם כתב ״זאת התמונה הכי ערוכה של סלינה גומז שראיתי אי פעם, זה פשוט עצוב״.
 
 

A post shared by Coach (@coach) on

 

A post shared by Coach (@coach) on

 
ובכן, זו לא הפעם הראשונה בה מאשימים חברות אופנה בריטוש ושינוי פנים וגוף של הפרזנטורים שלהם. אנחנו רק מקוום שלהבא, הכוכבץ, לא תתן לזה לקרות. 
 
תגיות
תגובות