בגיל 13 בלבד: כוכבת "דברים מוזרים" תפיק סרט הוליוודי. צילום: GettyImages

בגיל 13 בלבד: כוכבת "דברים מוזרים" תפיק סרט הוליוודי

מילי בובי בראון הוא שמה של השחקנית העולה- כוכבת "דברים מוזרים" של נטפליקס. לאחר שהועמדה לפרס אמי ונבחרה לאחת מבנות הנוער המשפיעות בעולם- בראון בת ה-13 תזכה להפיק ולשחק בסדרת סרטים חדשה בשם "אונלה הולמס". ילדת פלא כבר אמרנו?

הילדים של היום הם הכוכבים של מחר, ובצדק: לאחר שזכינו להכיר את הדוגמנית הישראלית בת ה/8 בלבד שמובילה קמפיין לבגדי ים, אנחנו נתקלים בעוד סנסצייה צעירה חדשה. הפעם מדובר במילי בובי בראון בת ה-13 בלבד שרובכם יזהו אותה בתפקידה הראשי בסדרת המד"ב של נטפליקס "דברים מוזרים". השחקנית ששמה רק הולך וגדל בתעשייה מקבל קפיצת מדרגה ענקית שמתגלה כי הילדה בגיל בת המצווה הולכת להפיק ולשחק בסדרת סרטים הוליוודית בשווי של מליוני דולרים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

 לפי דיווחים, בראון חתמה על חוזה יוקרתי עם חברת ההפקה "אולפני לג'נדרי" הנחשבת לאחת מחברות ההפקה הגדולות בעולם- עפ"י החוזה בראון תצטרף לצוות ההפקה של הסרט ותהיה אחראית על תהליך היצירה שלו בפועל, בנוסף היא תככב בגרסה מחודשת לסדרת "שרלוק הולמס" התקרא "אנולה הולמס" המתאימה יותר לבני נוער. בסדרה היא תגלם את אחותו הצעירה בת ה-14 של הבלש הידוע שרלוק הולמס. סדרת הסרטים אותה תפיק ותככב בתפקיד ראשי- מבוססת על סדרת הספרים בעלת אותו השם. ובכך מילי בובי בראון הופכת למפיקה הצעירה ביותר בתולדות הוליווד.

יודעת גם לעשות ראפ- מילי בובי בראון אצל ג'ימי פאלון. יוטיוב
 

אגב, נרשה לעצמנו לטפוח לה על הגב עוד קצת ונספר לכם שהיא הולכת גם לככב בסרט ההמשך של סדרת הסרטים המפלצתית "גודזילה" שצפויה לשחרר את סרטה החדש בשנת 2019. וכל זה תעשה בראון בעודה בחטיבת הביינים.

אם חשבתם שזהו תפקיד הפריצה שלה, נגלה לכם כי גם לפני בראון הייתה כוכבת ענק- תפקיד הפריצה שלה כאמור הגיע כשגילמה את אילבן בסדרה "דברים מוזרים" של נטפליקס. עבור תפקיד זה היא גם קיבלה מועמדות לפרס האמי הנוצץ כשחקנית המשנה הטובה ביותר בסדרת דרמה. מעבר לכך הספיקה בראון להופיע במספר תוכניות בתור הופעת אורח, לדגמן לקמפיין של קלווין קליין ולהיבחר לאחת מבנות הנוער המשפיעות בעולם ע"י מגזין האופנה הנחשב- ווג.

מילי בובי בראון
שולחת נשיקה. מילי בובי בראון © GettyImages
 
תגובות