סודות הסוכן: כך תעשו את הצעדים הראשונים בעולם הבידור. צילום: Fotolia

סודות הסוכן: כך תעשו את הצעדים הראשונים בעולם הבידור

רוצים להתחיל את הדרך בעולם הבידור אבל יש לכם הרבה שאלות וחששות? קבלו טור מיוחד של רונן אור צרפתי המייצג ומנהל כמה מכוכבי הנוער הבולטים בישראל שעושה לכם סדר

רונן אור צרפתי הוא סוכן ומנהול אישי של כמה כוכבים בולטים ואהובים כמו למשל ספיר בן רובי, טום יפת, כוכב הרשת קווין רובין, אליהו שבתאי ("המירוץ למיליון"), גל גברעם, שני חזן ועוד מגוון כוכבים מבטיחים. כעת, צרפתי עונה על כמה שאלות שרציתם לשאול על תחילת הדרך בעולם הבידור בטור מיוחד לגולשי פרוגי.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

איזה כיף זה להיות כוכב אינסטגרם, רשת, טלוויזיה או אופנה, נכון? בודדים היום בני הנוער שלא רוצים לגעת בתהילה, להרוויח כסף, שיכירו אותם ברחוב, שיעשו עליהם כתבות וידברו עליהם, הרי תעשיית הבידור "זו הצלחה, כסף ושיצלמו תמונה שלך לעיתון" - זה לא נכון.

להרגיש כוכבים. אילוסטרציה © צילום: fotolia

בודדים האנשים שמצליחים באמת ובודדים האנשים שמנהלים קריירות לאורך שנים ומנהלים קריירה יציבה, חזקה ו"צהובה", במידה הזאת ובדרך הזאת אתה צריך סביבך אנשים שידאגו לך, ישמרו עליך, יתנו לך את העצה הנכונה ולא רק מאינטרס של כסף כדי להתחיל בתעשייה.

איך מתחילים עם זה?

אתם שומעים שאתם צריכים 'בוק'. דבר ראשון: מה זה בכלל בוק? מדובר בתיק עבודות. תיק עבודות לא נבנה ביום צילומים אחד, תיק עבודות חזק נבנה על ידי הרבה ימי צילום ועבודות, אז כל יום 'מוכרים' לכם לוקשים ש'בוק עולה 2000 שקל או יותר', אז לא. בוק שחקן איכותי עולה בערך 1500 שקלים, בוק של דוגמן (שזה טסטים), נע בין בין 500-1500 שקלים, תלוי בצלם. אל תפלו לשטויות, אל תפלו לנוכלות מיותרת כדי להצליח. מספיק יום צילום אחד עם צלם טוב וככה מתחילים

בוק
בוק © Fotolia

אנחנו צריכים מישהו שיאמין בנו. לפנות לסוכן?

אני מקבל מאות פניות בשבוע ומה שחוזר על עצמו זה המשפט: "אני מחפש מישהו שיאמין בי" - אף אחד לא צריך להאמין בכם, תאמינו בעצמכם. אתם בוחרים סוכן או מנהל אישי כשותף לדרך שלכם וקשר אישי הוא חשוב מאוד לתהליך שלכם בעולם הבידור. יש את ה'פאסיבים' שיעדיפו לשבת בסוכנות גדולה עם הרבה מיוצגים ויחכו שיגיע זמנם, יש את ה'פועלים' שיחפשו מישהו שיקח את היעדים והמטרות שהציבו לעצמם ויעזור להם להגיע אליהם.

סוכן. אילוסטרציה
סוכן. אילוסטרציה © fotolia

ניהול אישי הוא לא לכל אחד וגם סוכנות. כשסוכנות או מנהל מראיינים אתכם, גם אתם מראיין אותם. כל אחד מכם מכיר את עצמו ויודע מה הוא צריך ולפי זה תבחרו מנהל אישי או סוכנות.

 

Top @jomayerstyle

A post shared by Ronen Or Zarfati (@ronenorzarfati) on

"גוגל" הוא כלי מאוד מאוד טוב לברר על כל אדם כמעט לפני פגישה, תגיעו מוכנים. גם אני לפני פגישות בודק מול מי אני הולך להיפגש ודואג להגיע מוכן בדרך כלל.

קיבלנו "לא" - מה עושים?

אם אומרים לך "לא" - אולי יש דברים בגו. כמה פעמים ביום שמעתם: 'אתם חיים בסרט?' בודדים האנשים שמצליחים כל בוקר עם אמונה ורצון להמשיך במקצוע. אני מתעורר עם אמונה שמחה וחדווה בלב למרות הקשיים, למרות האכזבות הרבות ואני בוחר במקצוע שלי יום יום.

מחכה כבר להצלחה!

תציבו לעצמכם יעדים, מטרות, תכבשו ותגיעו. יש כאלו שכל התהליך ייקח להם מהר, יש כאלו שייקח להם זמן, אבל בסופו של דבר תסכימו להקריב, תסכימו לא לוותר, תסכימו לשמוע 'לא' מאות פעמים - עד שיגיע ה-'כן' האחד והמיוחל ומשם השמיים הם הגבול.

תחלמו בגדול
תחלמו בגדול © Fotolia

הרשת היום היא עולם גלובלי קטן משלו. תעבוד, תיצור, תהיה בעשייה וקסמים קטנים יקרו יום יום. תמיד תזכרו מה שלכם ויגיעו עד אליכם - הכי חשוב שרק תסכימו לקבל ולהשקיע.

אם גם לכם יש שאלות לרונן אור צרפתי על עולם הבידור ועל הדרך להצליח בו - השאירו לנו כאן בתגובות והוא יענה לכם באחד הטורים הבאים.

רוצים להיות כוכבי הרשת הגדולים הבאים של ישראל? פרוגי מחפשים אתכם!

תגובות