סטיילס, הארי סטיילס: האם הכוכב הוא ג'יימס בונד הבא?  . צילום: GettyImages

סטיילס, הארי סטיילס: האם הכוכב הוא ג'יימס בונד הבא?

האם חבר "וואן דיירקשן" לשעבר יכנס לנעליו של הסוכן הבריטי המפורסם בתולדות הקולנוע? לפי דבריה של עורכת הסרט - יש סיכוי גדול שאכן נזכה לראות את הארי סטיילס קופץ בין בניינים ונלחם באוייבים תוך כדי שהוא מנסה להציל את העולם. אנחנו נמסים מהתרגשות. כל הפרטים

תכינו את עצמכם, כי יש מצב שבקרוב נזכה לראות את הארי סטיילס בתור הסוכן הכי המפורסם בתולודות הקולנוע. בשנים האחרונות גילם את בונד השחקן דניאל קרייג בן ה-49 שהודיע לאחרונה כי לא ימשיך לגלם את דמותו של הסוכן. מאז התחילו החיפושים אחר הפנים החדשות  לסוכן  "007" האהוב. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

עורכת הסרט "לי ג'יימס" אשר לקחה חלק בהפקת הסרט האחרון בסדרת ג'יימס בונד "ספקטר" אמרה בראיון כי סטיילס הוא מועמד אהוב שעשוי לרשת את תפקידו של בונד. "הארי יכול לעשות את זה" אמרה ג'יימס בראיון והוסיפה "רציתם פנים צעירות יותר לתפקיד של בונד? למה לא הארי, לגמרי יש לו את זה". טוב, אחרי ההופעה המרשימה שלו ב"דנקרק" בקיץ האחרון אנחנו חייבים להודות, שמלבד יכולות השירה המעולות שלו, הבחור יודע להיכנס לדמות! 

הארי סטיילס
סטיילס, הארי סטיילס © צילום: GettyImages

השחקן דניאל קרייג בן ה-49, שגילם בשנים האחרונות את הסוכן בשירות הוד מלכותה, הודיע באוגוסט האחרון כי יפרוש מהתפקיד לאחר הסרט הבא שלו שיצא בעוד שנה. מאז התחילו החיפושים הנמרצים אחר ג'יימס בונד הבא, ומלבד שמו של הארי, עלה גם הרעיון להפוך את ג'יימס בונד לדמות נשית.

על אף שיש עוד זמן להחלטה ושום דבר עדיין לא סגור, זה לא מנע מהמעריצים והמעריצות של סטיילס להציף את הרשת במגוון תמונות וסטטוסים נרגשים על הליהוק האפשרי. "אם הארי סטיילס יגלם את ג'יימס בונד, אני אתחיל לצפות בכל הסרטים" כתב בהתלהבות מעריץ אחד. מעריצה אחרת לקחה את זה שלב אחד קדימה ויצרה פוסטר ערוך בו רואים את הארי בחליפת ג'יימס בונד לוהטת במיוחד.  

 

 

 
תגובות