סודות הסוכן: חשיבות היחסים בין מנהל וסוכן לבין מיוצג. צילום: fotolia

סודות הסוכן: חשיבות היחסים בין מנהל וסוכן לבין מיוצג

רונן אור צרפתי עונה על שאלות הגולשים בטור מיוחד העוסק בצעדים הראשונים בעולם הבידור, התעשייה והפרסום. והפעם: כל מה שצריך לדעת על התנהלות וקשר בינך לבין הסוכן והמנהל

גם הפעם רונן אור צרפתי, סוכנם ומנהלם האישי של כוכבי נוער גדולים ואהובים, מביא לכם טור מיוחד שיענה על עוד כמה שאלות חשובות הקשורות לצעדים הראשונים התעשייה הענקית והפעם בחר להתמקד באיך אמור לעבוד הקשר היחסי בין מיוצג לבין המנהל האישי או הסוכן.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

יחסי מנהל מיוצג - מה זה אומר?

אחרי שחיפשת, בדקת, חקרת והחלטת לצאת לדרך עם מנהל או סוכן - תבין שזאת מערכת יחסים דו כיוונית. 
אם אתה חדש ועוד אין לך רזומה העבודה של הסוכן/מנהל היא קשה וסיזיפית הכוללת הרבה דיבורים עם גורמים בתעשייה, הרבה עבודה מאחורי הקלעים שלפעמים אתה לא תהיה מודע לה בכלל. לא הכל נופל בחיקך בקלות

 

New campaign @shanihazan13 @sapir_ben_rubi

A post shared by Ronen Or Zarfati (@ronenorzarfati) on

מנהל/ סוכן לא מרוויח עד שאתה לא מרוויח  - כבד את זה. ככל שמנהל/סוכן מאמין בך ביחד איתך, עובדים בשיתוף פעולה, מציבים יעדים, מטרות, בונים אסטרטגיה נכונה - אז ההצלחה שמגיעה היא לא רק שלך. אתה אומנם הפנים, אך מאחוריך יש גב מאוד חזק שתומך בך תמיד.

ויש גם ריבים, פרידות ודברים מורכבים ממנהל או סוכן - זה נכון?

יש המון סיפורים בתעשיה על סכסוכים אם זה סוכן/ מנהל שעוזב, מיוצג עוזב יש סיפורים קשים
ויש סיפורים מורכבים ויש המון המון אלמנטים בכל סיפור. בכל פרידה יש המון כאב לב ורגש לכל אחד מהצדדים וגם כל צד חושב שהוא הצודק.

אבל דבר אחד שלא אקבל ואבין זה מיוצגים שיורקים לבאר ששתו ממנה שלקחו, ניצלו, קודמו, הלכו דרך עם מנהל ואז בא איזה חכמולוג שלוחש למיוצג באוזן והמיוצג עוזב.

יש גם ריבים
יש גם ריבים © אילוסטרציה Fotolia

חלקנו (הסוכנים והמנהלים) בתעשייה שנים, חלקנו זמן יותר קצר. ראינו הכל. ראינו אותם באים, הולכים, חוזרים, קמים ונופלים. מי שנאמן והולך דרך ביחד - מגיע תמיד לגדולות. מי שמזגזג, מי שבוגד, פוגע וכו' - הקראמה היא החזקה ביותר מכולנו. ההיסטוריה מלאה בסיפורים, הרי האנרגיה שלך היא שלך ומה ששלך בחיים הוא שלך. אף אחד לא יכול לפגוע בשפע שלך.


תבחרו בתבונה, תהיו נאמנים, כבדו את האנשים שהולכים איתכם דרך - הרי בלעדיהם לא הייתם איפה שאתם.

עד כאן, 
בברכה
רונן אור צרפתי.

תגובות