עצוב: נועה קירל וברק שמיר נפרדו. צילום: אור גפן

עצוב: נועה קירל וברק שמיר נפרדו

הלב נשבר; אחרי שנתיים של זוגיות נוצצת נודע כי הפאוור קאפל של עולם הנוער הפריד כוחות. זוהי אינה הפרידה הראשונה של השניים, כך שעדין יש תקווה לקאמבק

לאחר שנתיים של זוגיות פוטוגנית וצמודה במיוחד שאף כללה פרידה קצרה, וזיכתה את כוכבי הנוער בתואר הפאוור קאפל של תעשיית הבידור, הזמרת והשחקנית המצליחה, נועה קירל, והדוגמן הבינלאומי, ברק שמיר, החליטו לפרק את החבילה ולהיפרד.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

על פי דיווחים, השניים פרקו את החבילה כבר לפני מספר שבועות אך החליטו לשדר עסקים כרגיל ולא לחשוף את הפרידה. ידיעת הפרידה מגיעה בהפתעה, שכן שמיר הגיע לצפות בקירל במופע ״כפולה״ בו כיכבה בהיכל מנורה מבטחים שהתקיים בחמישי האחרון.

כאמור, הזוגיות של השניים ידעה עליות ומורדות, ואף לפני כשנה וחצי השניים פצחו בפרידה מתוקשרת, ולאחר כחודשיים הכריזו בחשבון האינסטגרם שלהם כי הם התקאמבקו. ייתכן כי הגיוס של שמיר לצה"ל והאינטנסיביות של הטאלנטים ובמיוחד של קירל השפיעו על הפרידה הפעם.

© צילום מסך מאינסטגרם

כאמור, זו אינה הפרדת הכוחות הראשונה של הזוג האהוב, שבאופן מקרי נפרד לתקופה קצרה גם לפני כשנה וחצי. במקרה ההוא קירל ושמיר שבו במהרה אחת לזרעות השני ואנחנו מקווים כי גם הפעם יש סיכוי כי לא מדובר בסוף דרכו של הפאוור קאפל האהוב.

בימים יפים יותר © עופר חן

משיר פינטו, מנהל יחסי הציבור של השניים נמסר בתגובה: "לאחר שנתיים מרתקות ויפות החליטו יחדיו הצמד המוביל בתעשיית הבידור והאופנה, הדוגמן הבינלאומי ברק שמיר ואייקון האופנה הלוהטת בישראל נועה קירל להפריד כוחות באהבה ובפרגונים."
נועה קירל: ״ברק שמיר תמיד היה ויהיה חלק בלתי נפרד בחיי״.
ברק שמיר: ״נועה חברה מדהימה ומוכשרת להפליא, הייתה זוגיות מאתגרת שמפלסת את דרך המלך הלאה...״

תגובות