מלחיץ: כוכבת "כפולה" נפצעה כשרכבה על אופניים. צילום: רונן פדידה, באדיבות KidZ

מלחיץ: כוכבת "כפולה" נפצעה כשרכבה על אופניים

כוכבת הנוער האהובה שמככבת ב"כפולה" החליקה כשרכבה על אופניים ואיבדה את הכרתה. כל הפרטים ותגובה בלעדית של השחקנית

עבור כוכבת סדרת הנוער האהובה "כפולה", חג הפורים פחות שמח. לאחר שספגה תגובות קשות ופוגעניות בעקבות הדמות "פוקי" אותה מגלמת בסדרה, השחקנית איאן יואל פינקוביץ' נפצעה כשרכבה על אופניים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

היום (ד') השחקנית העלתה לסטורי בחשבון האינסטגרם תמונה שלה פצועה, וכתבה: "הפורים הזה התחפשתי לבן אדם מאוד לא אחראי.. ולכן אין לי אפשרות להתחפש לשום דבר אחר.. שימו קסדה. גם באופניים לא חשמליות".

 
בשיחה עם "פרוגי" סיפרה פינקוביץ' על המקרה המלחיץ: "רכבתי על אופניים ללא קסדה, הייתה שלולית ועפתי. כתוצאה מכך קיבלתי מכה בראש, איבדתי את ההכרה, ופינו אותי באמבולנס לבית החולים". כעת הכוכבת מתאוששת: "הכל בסדר, יצאתי בזול. זה היה נורא מפחיד. עכשיו אני מתאוששת בבית", ומסכמת במסר לקוראים: "כל כך חשוב לשים קסדה, גם בנסיעות קצרות, לא חשוב על איזה כלי. תשמרו על עצמכם".
 
© צילום: רונן פדידה

כזכור, הפציעה של הכוכבת הצעירה מצטרפת לפציעות נוספות של סלבס כתוצאה מרכיבה על כלי רכב בשנה האחרונה. הדוגמנית המצליחה, שלומית מלכה, נפצעה קשה כשרכבה על קורקינט ללא קסדה על שביל האופניים שהיה רטוב למדי וגרם להחלקתה של מלכה. גם הדוגמן שמככב לצידה בקמפיין האופנה של FOX נפצע כשרכב על קורקינט והובהל לבית החולים.

אנו מאחלים לאיאן החלמה מהירה, ומזכירים כי חשוב לחבוש קסדה!

תגובות