יוליה פלוטקין: "הגעתי לאודישן וביקשו ממני להתפשט". צילום: ענת מוסברג

יוליה פלוטקין: "הגעתי לאודישן וביקשו ממני להתפשט"

יוליה פלוטקין מספרת בגילוי לב על התמונות החושפניות שלה מלפני 12 שנים שרצות כעת ברשת, התמימות כנערה בתחילת דרכה בתחום, הבקשות המטרידות של אנשי התעשייה, והמסר שלה לנערות שנכנסות לתעשיית הדוגמנות

אמש (א') החלו לרוץ ברחבי הרשת תמונות עירום חושפניות של הדוגמנית והשחקנית בת ה-29, יוליה פלוטקין. מדובר בתמונות שלה מראשית דרכה, בהיותה בת 17, לצילומי כתבת אופנה במילאנו, שהפכה לדבריה ל"כתבת שדיים". בעקבות המקרה המטריד, פלוטקין העלתה פוסט מיוחד לרשתות החברתיות, ולא נשארה חייבת.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"בשעות האחרונות אני מקבלת אינספור טלפונים על תמונות חושפניות שלי שרצות ברשת. אני מרגישה בנוח לכתוב ולשתף כי אני יודעת שאני לא לבד." פתחה את דבריה הדוגמנית.

"התמונות צולמו בגיל 17 (לפני 12 שנים!) במילאנו ,תמונות של קטינה. הגעתי לשם תמימה, נאיבית וצנועה למי ששואל. כמו הרבה דוגמניות בתחילת דרכן עשיתי את מה שביקשו ממני בכדי להצליח. הגעתי לצילומי כתבת אופנה שהפכה לכתבת שדיים... מאז למדתי הרבה, למדתי להגיד לא, למדתי להפסיק לרצות את המנצלים בארץ ובחו"ל."

"למדתי להגיד לא, למדתי להפסיק לרצות את המנצלים" © צילום: ענת מוסברג

עוד הוסיפה השחקנית כי: "את המסע שלי בעולם האופנה התחלתי בגיל 15, רציתי להוכיח שאני לא צריכה אף אחד, ולא נתתי לאף אחד להתערב, לכוון וללוות אותי. לא פעם הגעתי לאודישן וביקשו ממני להתפשט ללא סיבה מוצדקת וכן התפשטתי, התביישתי והבנתי שמשהו לא בסדר אבל העדפתי לא לעשות בעיות לברוח ולשכוח, לא באמת היה לי את הכח לעמוד ולהתנגד מול אותם צלמי אופנה מוערכים. כנערה, האמביציה והרצון להצליח מטשטשים את ההגיון הבריא."

"העברת התמונות האלה הלאה הן הטרדה לכל דבר מבחינתי ואני באמת מבקשת לא לתת לזה יד", מבהירה פלוטקין.

את הפוסט חתמה הדוגמנית במסר לנערות הנמצאות בתחילת דרכן בתעשייה הזו: "אני מקווה שהסיטואציה הזו תפתח לכן את העינים בנות צעירות ויקרות ותגרום לכן להיות קשובות לעצמכן, לא לפחד ולא לתת לאף אחד את שלא מגיע לו".

תגובות