איאן פינקוביץ' חושפת: "אובחנתי עם אנורקסיה בגיל 8". צילום: אור גפן

איאן פינקוביץ' חושפת: "אובחנתי עם אנורקסיה בגיל 8"

השחקנית וכוכבת סדרת הנוער "כפולה", איאן יואל פינקוביץ', בפוסט מיוחד ומעורר השראה באינסטגרם, בו חשפה בגילוי לב כי אובחנה עם אנורקסיה בגיל שמונה, על המשקל המירבי בו שקלה אי פעם שאותו היא לומדת לחבק וגם מסר מיוחד לעוקבים ולמעריצים

היום (ו'), כוכבת הנוער האהובה, איאן יואל פינקוביץ', שכיכבה על המסך בסדרות "כפולה", "כוכב הצפון" ו"כיפת ברזל", העלתה לרשת החברתית פוסט מיוחד ושונה ממה שאנו רגילים לספוג ביום יום מהכוכבים האהובים. זו חשפה לראשונה בגילוי לב כי היא אובחנה כאנורקסית בגיל שמונה, ואף ניצלה את מעמדה בתעשיית הבידור כדי לנתב את הפוסט למעריצים והעוקבים שהקדישה להם מסר מיוחד.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"אני לא נוהגת להעלות דברים אישיים לאינסטגרם שלי. זה מפחיד. אני בן אדם מאוד פרטי. אני כבר הרבה זמן חושבת אם לכתוב או לא לכתוב, לחשוף אתכם למשהו אישי מאוד ורגיש מאוד בחיי", כך פתחה השחקנית את הפוסט החשוב.

"היום אני שוקלת הכי הרבה ששקלתי כל חיי. ולדעתי אני נראת הכי טוב שנראתי בחיים."

"אני חושבת שבמילים שלי הרבה ילדות/ נערות/ נשים ואפילו גברים יוכלו למצוא את עצמם/ן.זה לא מפתיע שבעולם הזה ובעידן בו אנחנו חיים יהיו לבחורה כמוני הפרעות אכילה. לא חושבת שיש היום בחורה שאין לה הפרעה כזאת או אחרת. היום אני שוקלת הכי הרבה ששקלתי כל חיי. ולדעתי אני נראת הכי טוב שנראתי בחיים.
אני גאה. אני שמחה. בריאה. חזקה."

פינקוביץ' מספרת כי "זה מאבק תמידי, יש ימים קשים. עברתי דרך ארוכה כל כך. וגם אני לפעמים חוזרת אחורה. אובחנתי עם אנורקסיה בסך הכל בגיל 8. עברו עליי שנים של גהנום ושנאה עצמית. אני רוצה להתמקד בטוב. באופטימיות. באהבה העצמית שלמדתי לאהוב. בלדעת לכבד את הגוף שלי. לשמור עליו. לדעת שהמשקל- הוא רק מספר. והבריאות היא החשובה. אני לא מושלמת, ולא מחפשת להיות. אני אוהבת את עצמי, כמו שאני. מבפנים החוצה."

את הפוסט המדובר סיכמה הכוכבת במסר מיוחד לעוקבים ולמעריצים: "תאהבו את עצמכם/ן. תשמרו על הגוף הנפלא שיש לכם/ן. אל תסתכלו על אף אחת אחרת, אל תשוו. כל אחת והצורה הנפלאה והנכונה שלה. 
תהיו חזקות. תשמרו על עצמכן מעצמכן ומכל מי שיש לו מה להגיד."

תגובות