עומר דרור ואביב אלוש מתכוננים למונדיאל. צילום: דנה קופל

עומר דרור ואביב אלוש מתכוננים למונדיאל

יכול להיות שעומר דרור ואביב אלוש בחרו בקריירה לא נכונה ויכלו להיות שחקני כדורגל מצטיינים? כך לפחות היה נראה בצילומי הקמפיין החדש שלהם

שתי עונות חמות במיוחד מתקרבות בקיץ הקרוב - עונת האירועים הגדולה הכוללת לא מעט חתונות, מסיבות נשף סיום שנה בתיכונים, בר מצוות למיניהן והשנייה (והחשובה לא פחות) היא עונת משחקי המונדיאל שיתקיימו השנה ברוסיה. חברת "קסטרו" הרימה את הכפפה ויצרה קמפיין מיוחד לקולקציה שתכבוש גם את השער וגם את האירועים הנוצצים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אל הפרזנטורים הגבריים הקבועים של המותג, עומר דרור ואביב אלוש, חברו שחקני הכדורגל הבאים: תומר חמד - שחקן ישראלי המככב בליגה האנגלית ובנבחרת ישראל ובוריס קליימן שוער בית"ר (טראמפ) ירושלים ונבחרת ישראל. בנוסף, מי שעוד הצטרף אל הקמפיין הוא יונתן בשן ("יומני החופש הגדול", "שוברי גלים").

© דנה קופל

במהלך הצילומים ההפקה נתנה לגברברי הסט - כדור כדורגל, ובין שיחות על הימורי מונדיאל הצליחו גם לשחק ביניהם. אביב אלוש, שלוקח כל תפקיד ברצינות, בעט בחוזקה בכדור, עד שמתח את השריר באופן כזה שהצילומים נעצרו להפסקת קרח ארוכה. חמד וקליימן, שניהם כדורגלנים מנוסים, המליצו לו לעסות את השריר ולהניח קרח על אזור הפציעה. אולי כן עדיף שישאר בקריירת משחק ודוגמנות?

עונה לוהטת
עונה לוהטת © דנה קופל
מהמגרש לקמפיין
מהמגרש לקמפיין © דנה קופל
רגע לפני הכאב
רגע לפני הכאב © דנה קופל
צ'יז
צ'יז © דנה קופל

 

תגובות