זה קרה: עדן בן זקן ושוקי ביטון התחתנו. צילום: רפי דלויה

זה קרה: עדן בן זקן ושוקי ביטון התחתנו

סוף סוף זה קרה; לאחר ציפייה ארוכה, וכשנה וחצי לאחר שהתארסו, הזמרת עדן זקן ובן זוגה שוקי ביטון נשאו בחתונה מפוארת. כל הפרטים

לאחר שלוש וחצי שנים של זוגיות מתוקשרת ופוטוגנית, מלכת השושנים עדן בן זקן ובן זוגה שוקי ביטון נשאו הערב (ה') בחתונה מפוארת במלון "דיוויד אינטרקונטיננטל" בתל אביב. מי שאחראי על ההסעדה בחתונה המדוברת הוא השף המצליח אסף גרניט בשיתוף קייטרינג פלפל. על החלק האומנותי של החגיגה הופקדו משה פרץ וצפריר יפרח, ועל עמדת הדי ג'י: רועי פרנקו ואחריו יעלה דיג׳י Vivo. את שמלות הכלה של הזמרת עיצבה המעצבת הבינלאומית המצליחה ברטה, והכלה חשפה הצצה לאחת השמלות בחשבון האינסטגרם שלה יומיים לפני החגיגה הגדולה.

© צילום: רפי דלויה
© צילום: סיני קורן
© צילום: רפי דלויה
© צילום: רפי דלויה

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הגיעו לחגוג עם הנשואים הטריים את היום המאושר בחייהם: השחקן והמגיש טום באום, מעצב הפנים מושיק גלאמין, יוצאי המירוץ למליון עדי ומיתר, טום קשתי, הראפר סאבלימינל ואשתו, ניקי גולדשטיין ואשתו, פאר טסי , נועה בני, ומעיין אשכנזי ואביחי אוחנה.

© צילום: רפי דלויה
© צילום: רפי דלויה
© צילום: רפי דלויה
© צילום: רפי דלויה

מערכת היחסים בין בן זקן וביטון החלה לאחר שהשניים הכירו במהלך בילוי במסיבת קריוקי בבית של חברים משותפים ומשם הכל היסטוריה. כעבור שנתיים עלו שלב בזוגיות ועברו לגור יחד בראשון לציון, ולאחר חודשים ספורות בן זוגה של הזמרת כרע ברך והציע לה נישואים ביאכטה מפוארת לצד חבריהם הקרובים של בני הזוג, וזאת בחגיגת אירוסין מתוקשרת.

© צילום: עידן מזרחי

לפני שבוע בדיוק בני הזוג חגגו את טקס החינה המסורתי בערב מושקע הכלל תלבושות מסורתיות ועוגיות מרוקאיות. אל החגיגה הוזמנו בני משפחה וחברים קרובים בלבד, זאת לאחר שעדן ושוקי החליטו לחגוג באווירה אינטימית ומשפחתית רגע לפני החתונה הגדולה.

 

תגובות