לייק איט: קארדי בי ילדה בת בכורה. צילום: gettyimages

לייק איט: קארדי בי ילדה בת בכורה

הראפרית שמשכה את תשומת הלב של כולנו עם הסגנון הייחודי שלה והודיעה לנו על הריונה לפני כשלושה חודשים, הפכה לאמא בפעם הראשונה!

הזמרת והראפרית קארדי בי תפסה תאוצה השנה בתחום המקצועי וכיום קשה לא לדעת מי היא. אך התחום המקצועי אינו התחום היחיד בו היא תפסה תאוצה השנה שכן גם בתחום האישי היא התקדמה בצעדים גדולים. עוד לא הספקנו לעכל את ההודעה על הריונה מלפני כשלושה חודשים ובטח שלא את ההודעה על נישואיה בסתר לאבי בתה, הראפר אופסאט וכבר אנחנו מקבלים הודעה נוספת על כך שהזמרת של "Bodak Yellow", "Bartier Cardi" ולהיט הקיץ הנוכחי "I Like It" הביאה לעולם את בתה הבכורה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הלידה התרחשה הלילה, בין שלישי לרביעי (שעון ארה"ב) והערב (ד') הודיעה הראפרית בחשבון האינסטגרם שלה כי בתה הגיעה לעולם. הלידה נערכה בבית חולים באטלנטה, שם כמובן נכח לצד הכוכבת גם אבי התינוקת ובעלה של קארדי, אופסט. עוד בפוסט חשפה הכוכבת את שמה של התינוקת, אז מהיום אמרו שלום לקולטור קיארי

 

כאמור, זו בהחלט הייתה השנה של קארדי בי. שנה זו כללה שיתופי פעולה גדולים עם זמרים כמו ברונו מארס וביונסה (אם אכן ייצא) ועם הלהקה "מארון פייב". כמו כן, הראפרית הוציאה את אלבום הבכורה שלה השנה, שהגיע לראש רשימות ההשמעה בזמן קצר. זאת בנוסף לכיכובה בראיונות רבים וכבישת האינטרנט עם הביטויים המיוחדים שלה.

ההורים המאושרים - קארדי בי והראפר אופסאט
ההורים המאושרים - קארדי בי והראפר אופסאט © gettyimages.il/Daniel Boczarski

אנחנו יודעים שקארדי בי לא תיתן לאמהות לעצור את הקריירה המוזיקלית שלה ושהיא תוציא להיטים על להיטים מבלי להפסיד דקה בתה. עכשיו רק נותר לדעת אם הבת של שני הראפרים יהיה תהיה ראפרית קטנה בעצמה.

 

תגובות