על מעריצים ואג'נדות: גילי איצקוביץ' בשאלון "עד הקצה". צילום: מיכה לובטון, באדיבות סרטי יוניטד קינג

על מעריצים ואג'נדות: גילי איצקוביץ' בשאלון "עד הקצה"

ההשתלטות של כוכבי הסרט "עד הקצה, ג'סטה 2" על פרוגי ממשיכה, והפעם גילי איצקוביץ' משתלטת על מדור הרכילות באתר ועונה על שאלון שכולו עד הקצה. אז מה הכי רחוק שהיא הלכה באודישנים, הכי רחוק שהלכו מעריציה ומהי האג'נדה שהיא לקחה אותה צעד אחד קדימה? קבלו!

כמה אתם מוכנים ללכת עד הקצה? כי השחקנית וכוכבת סרט הנוער החדש, גילי איצקוביץ' מוכנה ללכת כמה שיותר רחוק ולכן היא הכינה שאלון מיוחד שבדק סיטואציות בהן קרו מקרים שהם הכי "עד הקצה", כמו בשם הסרט!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הכי עד הקצה שהלכתי באודישנים

כשהייתי באודישנים ל"כדברא" ועברתי שלב ראשון נורא התרגשתי. כשעברתי את השלב השני והודיעו לי שאני מגיעה לשלב השלישי, ממש יצאתי מגדרי בהתלהבות שאולי סוף סוף אקבל תפקיד! אז גיליתי מראש מי השחקנים שאני עושה את האודישן מולם ונפגשתי איתם לעשות חזרות!

גילי ב
גילי ב"כדברא" © רפי דלויה

המעריצים שהלכו עד הקצה

ליוויתי חבר להשקה שלו, לא הייתי חלק מהפרויקט בכלל. כשהגעתי הופתעתי לגלות המון המון ילדים שאוהבים את קירקי מ"כדברא" בכלל, והגיעו בשבילי! קיבלתי המון מתנות ואהבה מילדים שהגיעו בשבילי כי ידעו שאגיע להשקה הזאת. זה היה ממש מרגש והכי עד הקצה שהם יכלו ללכת!

הכי עד הקצה שהלכת בצילומי הסרט "עד הקצה, ג'סטה 2"

הדמות שלי בסרט, אנה - צנחה צניחה חופשית! מה שאומר שגם אני, גילי, הייתי צריכה לצנוח... במקרה הזה הגעתי לפרדייב בחוף הבונים עם ההורים ביום חופשי. צנח איתי צלם ומדריך צניחה ועשיתי את זה לגמרי לבד - בלי במאי ובלי צוות הפקה. היה מדהים. אחרי הצניחה צחק איתי הצלם שהצילום לא יצא מושלם ואולי אצנח שוב. מי אני שאסרב? וככה צנחתי פעמיים ברצף!

הרוויחה פעמיים
הרוויחה פעמיים © מיכה לובטון, באדיבות סרטי יונייטד קינג

האג׳נדה איתה הלכת עד הקצה

אני טבעונית כבר שלוש שנים ופעילה למען זכויות בעלי חיים בשנה האחרונה. אני עושה הרצאות בנושא ומנסה להעלות מודעות לצער בעלי החיים בתעשייה בעזרת המדיה החברתית. אני מאמינה בטבעונות מכל הלב כי אני יודעת שבני האדם טובים מטבעם וחשוב לי שנהיה טובים אחד לשני וגם לחלשים והשונים מאיתנו.

עד הקצה שהלכתי באהבה

כשבן הזוג שלי, דין גרבר, חגג יום הולדת 22 הוא ממש רצה מסיבת הפתעה, הוא לא אמר את זה אבל זה היה מאוד ברור. אז... ארגנתי לו! באו חברים מהבית וחברים מ״כדברא״ ומסדרות אחרות שהשתתף בהן. לארגן את זה היה לא פשוט בכלל אבל יצא כל כך מוצלח שזה לגמרי היה שווה את זה.

התחביב איתו הלכתי עד הקצה

אני תמיד אהבתי לשיר. אף אחד מעולם לא האמין ביכולות השירה שלי ובצדק - שמיעה מוזיקלית אין לי וזמרת מטורפת אני לא. אבל אני כבר שנה לומדת פיתוח קול, לוקחת שיעורים לפחות פעם בשבוע, מתאמנת בבית ומשקיעה בזה המון. אני מאמינה שאפשר להשתפר בהכל אם רק משקיעים, משתדלים וגם נהנים מהדרך!

תגובות