הארי סטיילס עוזר למעריצה לצאת מהארון. gettyimages

הארי סטיילס עוזר למעריצה לצאת מהארון

לאחר שחשף במילות שיר חדש בהופעתו במרץ האחרון את חוויותיו עם גברים ונשים, הארי סטיילס עוזר למעריצה לצאת מהארון ואף תומך בשלט גאה מהקהל. כל הפרטים

בדיוק לפני ארבעה חודשים הרשת געשה כשהזמר המצליח ויוצא להקת הבנים "וואן דיירקשן", הארי סטיילס, הכריז על היותו ביסקסואל בשיר חדש שלו אותו חשף לראשונה במהלך הופעה, אך זה לא נגמר בזה ונודע כי עזר למעריצה שלו לצאת מהארון מול הוריה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

במהלך הופעה שהתרחשה באינגלווד שבקליפורניה, פנה הזמר האהוב לקהל ובחר לקרוא שלט עידוד "אני גיי ואני אוהב אותך", וזכה למחיאות כפיים סוערות ועידוד מעשרות אלפי האנשים שבאו לצפות בו, לאחר מכן המשיך ואמר ש"כל אחד הוא קצת גיי".

סטיילס עזר למעריצתו, גרייס, לצאת מהארון בפני אמה כשראה במהלך הופעתו שלט בו כתבה "אני אחשף בפני הוריי בזכותך". לאחר שפנה למעריצתו במהלך ההופעה והבין שאימה, טינה, במלון שלהם - הוא השתיק את הקהל הנרגש וצעק מספר פעמים: "טינה, היא לסבית". המעריצה הנרגשת הודתה למושא השראתה בפוסט מיוחד בו כתבה: "תודה רבה על יצירת סביבה שבה אני גאה להיות מי שאני. התמיכה המתמשכת שלך סייעה לי לאהוב את עצמי ולהרגיש בטוחה..."

כזכור, בהופעה של הכוכב הבינלאומי בשווייץ במרץ האחרון, בה ציין שנה לאלבום הסולו שלו, החליט להשמיע שיר שלא נכלל בו, איתו הופיע לראשונה. השיר נקרא "Medicine" ובמילותיו מספר הארי על החוויות שלו עם גברים ונשים: "הבנים והבנות פה, אני מתעסק איתם קצת ואני בסדר עם זה וזה בסדר בשבילי", כך שר בשיר שכתב כשהחל לעבוד על האלבום הראשון שלו והוסיף: "הבנתי שאני קצת אוהב את זה".

תגובות