מיני מדי לנערות? מיה דגן נגד הקמפיין של עדן פינס. צילום: רפי דלויה, צילום מסך מאינסטגרם

מיני מדי לנערות? מיה דגן נגד הקמפיין של עדן פינס

השחקנית המצליחה פרסמה היום (ב') פוסט נגד הקמפיין החדש של האיטגירל עדן פינס בטענה שהוא מיני מדי לקהל היעד שלו

פרסומות באווירה מינית הן לא דבר חדש, שלל קמפיינים ידועים ומצליחים "נעזרו" באלמנטים מיניים כדי למכור מוצר מסויים. אך האם הפעם זה עבר את הגבול? אם תשאלו את השחקנית מיה דגן - כנראה שכן.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

דגן פרסמה הבוקר (ב') פוסט נוקב בחשבון האינסטגרם שלה כנגד הקמפיין החדש של רשת "FIX" בכיכובה של האיט-גירל עדן פינס. "למה מותג תחתונים מרגיש צורך למכור סקס? למה לא פשוט למכור תחתונים?" תהתה בפוסט והסבירה: "מותג שפונה לקהל נערות שזה עתה מעצבות את אופיין, מסתכלות על התמונה הזאת, תמונה למבוגרים בלבד אם אתם שואלים אותי, וחושבות שכך צריך להצטלם, שזה בסדר. לא יודעת...נראה לי לא ראוי"

לא מדובר בריב חדש של דגן נגד פינס, הכוכבת מדגגישה כי הבעיה היא לא בדוגמנית אותה היא מעריכה: "אני חושבת שעדן מהממת, יפיפיה ותוססת. גם תוסס מוכר, לא רק סקס. #חומרלמחשבה"

הקמפיין המדובר © רפי דלויה

לאחר פרסום הפוסט, הגיב עמרי בן נתן, בן הזוג הטרי של פינס על הפוסט של דגן: "אז את אומרת לעצמך אני אהיה הורה טוב ואעלה תמונה של דוגמנית שקורעת את התחת שלה יום ולילה ובסך הכל עשתה את מה שביקשו ממנה לעשות, ולבשה את מה שאמרו לה ללבוש, שזה בעצם מה שמוכרים, כן?! ואת מראה לילדים שלך שסקס אסור אבל לעשות שיימינג זה בסדר? וזה לגיטימי שההורים שלה רואים את זה, וההורים של חבר שלה רואים את זה וההורים של החברים שלה, שצריכים להבין שאת מקשרת באופן ישיר את עדן למילה סקס. אז נשמה שלי לפני שאת שופטת בן אדם קודם כל תנעלי את הנעליים שלו ותלכי כמה צעדים, ואם יש לך בעיה עם החברה, אז תפני לחברה! להלבין אדם בפני כל כך הרבה אנשים, ובכן, זה חשבון נפש שתצטרכי לעשות עם עצמך... דרך אגב אני גם חושב שאת מדהימה ותוססת, אבל מה אכפת לי שאת מדהימה ותוססת!"

תגובות