כתבי הספורט הופכים לסלבס בישראל?. קופמן. הופך להיות סלב? צילום: סטודיו לם וליץ

כתבי הספורט הופכים לסלבס בישראל?

העיתונאי ומגיש הטלוויזיה הספורטיבי והעצבני במיוחד, רון קופמן, קיבל קמפיין חדש למותג רכבים צרפתי. אז איך הוא נראה בצילומים לקמפיין החדש? וגם איזה עיתונאי ספורט זכה ב-50 כרטיסים למשחק היורו?

מגיש הספורט העצבני והידוע בהתלהמותו, רון קופמן, הולך לבלוט הרבה סביבנו בזמן הקרוב. הסיבה אתם שואלים? קופמן קיבל קמפיין חדש לחברת הרכבים הצרפתית "רנו" בו הוא יגלם מגיש ספורט מתלהם ומתלהב מהמבצע, כשהאולפן של הפרסומת יעוצב כמתאים לאופיו של קופמן.

ואם תהיתם למה דווקא קופמן נבחר, זאת מכיוון שהקמפיין עולה השבוע לקראת משחקי אליפות היורו ומן הסתם אין טוב יותר ממגיש הספורט כדי לדווח על העניין. קופמן עצמו לא יהיה לבד בקמפיין, איתו תככב גם שדרנית הספורט, שרון פריזו לא הפעם הראשונה של קופמן בקמפיין, כזכור בעבר הוביל קמפיין של משרד התקשורת לצרכנות נבונה.

אז בין אם אתם חובבי ספורט, ובין לא. רון קופמן הוא דמות ציבורית מחובבת על כולם במיוחד על ירון ברלד שנוהג לחקות אותו באופן קבוע בתוכנית הסאטירה "בובה של לילה".

 

קופמן ופרי באולפן. זה הגדול וזו הקטנה. צילום: ולם ליץ סטודיו.
קופמן ופרי באולפן. זה הגדול וזו הקטנה. צילום: סטודיו לם וליץ.

ובאותו העניין, ההתאחדות לכדורגל בישראל השיקה את משחקי אליפות אירופה לנבחרות הצעירות בישראל שיתקיימו במסגרת משחקי היורו 2013, בעוד שנה בדיוק מהיום. במסגרת התחרות, הוזמנו כתבי הספורט הבכירים בישראל, לבעוט כדורי עונשין ממרחק 11 מטר לשער, בו עמד שוער מכבי תל אביב והנבחרת הצעירה, ברק לוי.

 

בן שימול מקבל את הפרס מיו
בן שימול מקבל את הפרס. צילום: עודד קרני (אתר ההתאחדות).

מי שהצליח להכניס את הכדור לשער בו עמד השוער המיומן, הוא כתב הספורט הבכיר בידיעות אחרונות ו-YNET, דוד בן שימול, שמסקר את קבוצות הכדורגל מכבי חיפה, בית"ר ירושלים ונבחרות ישראל. בן שימול זכה ב-50 כרטיסים לאחד מהמשחקים שיתקיימו בישראל במהלך שנת 2013. את הכרטיסים הודיע שיתרום לארגון צדקה, ככל הנראה האגודה למלחמה בסרטן.

תגובות