יש להם זכות: ההורים הגאים של עולם הבידור. צילום מסך מהאינסטגרם

יש להם זכות: ההורים הגאים של עולם הבידור

היום יתקיימו שביתות ומחאות של הקהילה הגאה כנגד החלטת הממשלה נגד חוק הפונדקאות המפלה זוגות אבות יחידנים. לכבוד האירוע החשוב, רכזנו כמה הורים גאים במיוחד שהוכיחו שלכל אחד יש זכות

היום (א') יתקיימו ברחבי הארץ שביתות ומחאות של הקהילה הגאה כנגד החלטת המממשלה שלא לאפשר את חוק הפונדקאות גם לאבות חד מיניים. החלטנו לרכז כמה מהמשפחות הגאות המפורסמות כדי להוכיח - לכל אחד מגיעה הזכות להיות הורה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ניל פטריק האריס

המנחה והשחקן ניל פטריק האריס ובן זוגו השחקן דייוויד בורטקה, הביאו לעולם בשנת 2011 תאומים בשם גדעון סקוט והרפר גרייס שנולדו להם דרך אם פונדקאית.

אלטון ג'ון

המוזיקאי והזמר המוערך והמצליח, אלטון ג'ון, נמצא בזוגיות ארוכה במיוחד עם הפרסמואי ויוצר הסרטים דייוויד פרניש - השניים הביאו ב-2010 בשם זכארי וב-2013 נולד להם בן נוסף בשם אלייז'ה ג'וזף דניאל, מאותה אם פונקדאית.

אמיר ז"ל וינאי

אחד מהסמלים הבולטים במאבק הישראלי על הזכויות הם אמיר וינאי פרישר גוטמן. אמיר ז"ל נלחם על זכויותיהםשל הקהילה אפילו בשבוע האחרון לחייו כשהם מביאים ומציגים לעולם בגאווה בכל פעם מחדש את הילד ששבה את ליבם של כולם - רוי, אותו הביאו מאם פונדקאית.

© אינסטגרם

ריקי מרטין

אחד מכוכבי המוזיקה הלטינית הגדולים בעולם, הביא לעולם לפני קרוב לעשור, שני תאומים חמודים במיוחד לו ולבן זוגו באותה התקופה. השניים כמובן הובאו על ידי אם פונדקאית, ולנטינו ומתאו - כך בחר לקרוא להם. השניים מצטרפים אליו ואל בעלו בסיבובי ההופעות העולמיים שלו.

ועוד נקודה

למעשה מדובר בהורה סטרייט, אך גם הוא אב יחידני לחלק מילדיו שהביא לעולם ילדים בזכות אם פונדקאית (שכאמור, בישראל לא אושרו לאבות). מדובר בשחקן הכדורגל כריסטיאנו רונאלדו.

© אינסטגרם
תגובות