עצוב: הראפר מאק מילר מת ממנת יתר. צילום מסך מאינסטגרם @arianagrande

עצוב: הראפר מאק מילר מת ממנת יתר

תדהמה בעולם המוזיקה: הראפר מאק מילר, שיצא בעבר עם אריאנה גרנדה, נמצא הלילה (ו') בגיל 26 מת לאחר שנטל מנת יתר

אתר הרכילות האמריקאי "TMZ" מדווח הלילה כי ראפר היהודי מאק מילר, שנולד בשם מלקולם ג'יימס מק'קורמיק, נמצא מת לאחר שנטל לכאורה מנת יתר של סמים. הוא נמצא בסביבות הצהריים (שעון ארה"ב) על ידי חבר ללא רוח חיים בביתו שבעמק סן פרננדו שהעזיק את רשויות החוק למקום.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מילר התמודד עם התמכרות לסמים ואלכוהול במשך שנים, עם כי התמודדתו נעשתה קשה יותר לאחר פרידתו מכוכבת הפופ אריאנה גרנדה בחודש מאי האחרון, שהבהירה בהמשך כי ההתמכרות הייתה הגורם המכריע לפרדיתם. באותו החודש הוא נעצר בגין נהיגה בשכרות ומעורבות בתאונת פגע וברח. לאחר התאונה גולשים האשימו את גרנדה במצבו של מילר אך היא הגיבה להאשמות האלו בזמנו כי: "אני לא בייביסיטר או אמא ואף אישה לא צריכה להרגיש שהיא אמורה להיות. טיפלתי בו וניסיתי לתמוך בפיכחון שלו והתפללתי על היציבות שלו במשך שנים".  לאחר מעצרו היא כתבה לו מסר כשצייצה בטוויטר: "בבקשה שמור על עצמך".

מילר וגרנדה
מילר וגרנדה © צילום מסך מאינסטגרם

הראפר המנוח הרבה לעסוק ולאזכר את התנסויתיו בסמים במוזיקה שלו ובמיקסטייפ שלו מ-2014, "Faces", הוא אף דיבר על מוות בטרם עת. בתחילת החודש שעבר הוציא מאק את האלבום "Swimming" בעקבותיו היה אמור לצאת לסיבוב הופעות.

 

תגיות
תגובות