תפתחו ת'סטורי: הסלבס שעשו כותרות בזכות הסטורי שלהם. צילום מסך מהאינסטגרם

תפתחו ת'סטורי: הסלבס שעשו כותרות בזכות הסטורי שלהם

קאמבק, ריב ויציאה מהארון: מי אמר שסטוריז נועד רק כדי לתעד בכיף? מסתבר שלא מעט סיפורים חמים מעולם הבידור נחשפו באמצעות הסטורי באינסטגרם ובסנאפצאט

רגע לפני התכנית החדשה שלנו, "The Story" (החל ממחר בפרוגי ובערוץ Zoom), שתחליף את "אינסטוש" ותרכז עבורכם את כל הסטוריז השווים של הכוכבים מהשבוע החולף, החלטנו להראות לכם עד כמה הסטוריז של הסלבס יכולים להפוך לכותרות ולסיפורים החמים הבאים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

השקת אהבה

אחרי כמעט שנה ללא בן זוג, אך עם הרבה מאוד עבודה על פרויקטים. לפני כשבועיים הפתיעה השחקנית נאיה פדרמן את כולנו כשהחליטה לפרסם סטורי זוגי במיוחד מבלי לתייג ומבלי להסביר כלום. אנחנו בפרוגי מיד מיהרנו לברר פרטים עבורכם וחשפנו כי מדובר בדוד ויצמן וכי השניים מנהלים ניהלו זוגיות בסתר במשך שלושה חודשים עד הסטורי שגרם להם לצאת אל האור. 

© אינסטגרם

גיי? לא בטוח.

בחופש הגדול של 2016, כוכב הסדרה "זאב צעיר" והסרט "מת או חובה", טיילר פוסי, פרסם בסנאפצ'ט שלו סרטון ובו הוא עומד תחת שלט המצביע על רחוב בשם "גיי". בסרטון אמר: "זה אני, אני הוא זה וזה אני. מעולם לא הרגשתי חיי יותר. אני גיי!". פוסי עצמו הוא לא גיי ורבים ראו בהצהרה הזאת כלגלוג, מה שהצריך את הכוכב ההוליוודי להתנצל למחרת ולכתוב: "למרות שאני לא גיי, אני תומך לגמרי בקהילה הגאה. הרגע הזה נועד לשקף את זה". 

 

הלהיט של עומר אדם

בניגוד לשאר הסיפורים בכתבה, פה מדובר בעניין אחר לגמרי אך בכל זאת קשור לסטוריז. בזכות קיומם של הסטורי באינסטגרם, נולד בלאגן גדול בצורת להיט מאולתר של עומר אדם שהפך לאחד הדברים הוויראלים שראינו. "תוציאו את הטלפונים, תפתחו את הסטורי. רגע! ובואו נעשה קטע שכולם יעלו ביחד ונראה איזה בלאגן יהיה  באינסטגרם". מאז זה הפך ללהיט חובה בכל הופעה שלו.

 

מסר סמוי

הראפרית קארדי בי, כיכבה לא מעט בהקשרים שליליים ובנושאי ריבים בתקופה האחרונה, ומסתבר שבחודש יולי האחרון זה קרה גם בסטורי שלה באינסטגרם. בעוד שהיא הייתה בהריון, בי פרסמה סטוריז שהעידו על בעיות ביחסים שלה ושל אופסט, אב בתה. בסטוריז העבירה שלושה מסרים אפופים ומאיימים: "אמרתי לך שלא התחתנת עם כלבה ממוצעת, עכשיו תראה", בסטורי אחר כתבה: "אל תפגע בעצמך" ובאחרון - "הכל כיף ומשחקים עד שאני אלד". את כל הסטוריז המדוברים מחקה הכוכבת זמן קצר לאחר שהעלתה אותם - ואנחנו נשארנו עם סיפור רכילותי הוליוודי מעניין.

הסוף לריב שלא היה

במשך כשנתיים, הסתובבה לה שמועה לא מאושרת על כך שבין אליאנה תדהר ובין דניאל מורשת עבר חתול שחור, בעיקר מהסיבה שהשניים לא עוקבים אחד אחרי השני בחשבונות האינסטגרם שלהם. אך בשנה האחרונה, בזכות פיצ'ר השאלות והתשובות בסטורי שבאינסטגרם שלו, מורשת שם סוף לשמועה והסביר שזה קרה כי אליאנה תדהר התבלבלה בין החשבון שלו לבין חשבון של עמוד מעריצים שלו ולכן חסמה אותו בטעות. היום הם עוקבים אחד אחרי השני באושר ובעושר.

© אינסטגרם

קאמבק

הזוגיות (לשעבר) של נועה קירל וברק שמיר לא הייתה יציבה כל הזמן. למעשה הם כבר נפרדו פעם אחת במערכת היחסים שלהם ולא היה ברור אם הם מתכוונים לחזור. אלא שאז אנחנו בפרוגי, הבחנו בסטורי אחד מחשיד במיוחד של הדוגמן הצעיר. שמיר העלה לחשבון האינסטגרם והסנאפצ'אט שלו סלפי שגרתי, אלא שחדי העין (אנחנו למשל..) יכולנו לשים לב כי יש עוד דבר שאנחנו צריכים לשים לב אליו בתמונה / שמיר ענד על הצוואר שרשרת ובה תמונה משותפת וצמודה שלו עם האקסית נועה קירל. ואכן, זמן קצר לאחר פרסום הידיעה אצלנו, נודע כי השניים חזרו באופן רשמי עד הפרידה בחודש אוגוסט האחרון.

© צילום מסך
 

אופסי... בשעה טובה?

בדצמבר 2017 היו שמועות עיקשות על כך שקלואי קרדשיאן בהריון, אלא שהשמועות הוכחשו באופן גורף על ידי משפחתה עד אשר קלואי לא שמה לב למה שהיא העלתה לסטורי שלה בסנאפצ'אט. באחד הסטוריז שלה, קרדשיאן פרגנה למותג משקפי שמש אך היא לא שמה לב שעל המשקפיים משתקף פרט מפליל במיוחד. גולשים חדי עין הבחינו שעל עדשתה של הכוכבת רואים שיש לה כרית מיוחדת המיועדת לנשים בהריון. ובכך השמועות הפכו רשמית לנכונות!

© צילום מסך מסנאפצאט

סטורי של פסטיגל (תרתי משמע)

עוד לפני שנחשפו פרטים על מופע החנוכה המדובר של שנה שעברה, אחד מכוכבי הקאסט של פסטיגל 2017, ניקי גולדשטיין, חשף בטעות בסטורי של האינסטגרם שלו, פרט חשוב על המופע - השם שלו. (באופן אירוני שם המופע היה "סטורי של פסטיגל"...) גולדשטיין קלט את הטעות ומיהר להסיר את הסטורי מהרשת. אך כמו שאתם מבינים, היה מאוחר מדי.

© אינסטגרם
תגובות