מאחורי התהילה: כך תתקבלו ל"הבנים והבנות". צילומים: אוהד ארידן, fotolia

מאחורי התהילה: כך תתקבלו ל"הבנים והבנות"

ליאון רביץ בסדרת טורים חדשה בפרוגי שתביא עוד קצת זוויות על עולם הבידור והפרסום בגיל צעיר. והפעם: איך להתמודד עם אודישן לתוכנית טלוויזיה?

היי לכולם! כאן ליאון רביץ ומתרגש להתחיל את סדרת הטורים המיוחדים שלי בפרוגי! בכל פעם אתעסק ואחלוק איתכם על החוויות והטיפים שלי מתוך עולם הבידור. השתתפתי בתוכנית "הבנים והבנות 2016" בערוץ הילדים, המשכתי להנחיית "אונליין", השתתפתי בעונה הראשונה של "נו פילטר" בפרוגי ובקרוב גם אשחק בסרט חדש. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אחת השאלות שאני נתקל בהןן מדי יום זה 'איך התקבלת ל'בנים והבנות', ו-'איך למעשה צריך להתנהג באודישן לשם?' ובדיוק בזה יעסוק הטור הראשון שלי. 

תתאמנו בבית

תאמינו או לא, מספר ימים לפני האודישנים ישבתי בבית, הכנתי ביחד עם אחותי שאלון והתאמנו ביחד על האודישן, היא שאלה אותי שאלות ואני עניתי בכנות. בשאלון היו שאלות כמו "מה התחביבים שלך" או "ספר על משהו מיוחד שיש בך". סוג השאלות הזה הופיע אחר כך באודישן, השאלון עזר לי למצוא את התשובות המתאימות לאודישן בלי לחץ ובקלות.

© fotolia

תשקיעו בלוק

ידוע שרושם ראשוני הוא דבר שמשפיע באודישנים, ולכן חשוב להראות טוב ולהרגיש בנוח עם איך שאתם נראים. אני ממליץ לבוא עם ג'ינס וטי שרט, כאלה שאתם מרגישים איתם טוב, הכי פשוט והכי נכון. לא מומלץ לבוא עם חולצה מקושקשת מדי או עם חולצה מכופתרת (זה לא ראיון עבודה). תתקלחו לפני, שימו בושם ודיאורדורנט, תתגלחו אם אתם צריכים, ותסרקו את השיער יפה, אני זוכר שאפילו הסתפרתי כמה ימים לפני האודישן.

© אוהד ארידן

נחמדות זה המפתח

אל תשכחו להיות נחמדים לכולם! החברים שמתמודדים לידכם יכולים להיות חלק מהנבחרת של הבנים והבנות ואולי להתמודד איתכם ביחד בתוכנית, לכן זכרו שהם לא יריבים שלכם ותנסו לפתח שיחה, אולי תגלו שגם הם מרגישים כמוכם לקראת האודישן, ותוכלו לקבל עצות מאלה שיצאו מהאודישן.

Normal is boring

תהיו מיוחדים, תהיו אתם, אין שום תבנית של איך אודישן לבנים והבנות צריך להראות. לא התאמצתי יותר מידי להרשים באופן מיוחד את המלהקת, שלא תטעו, חשוב "להרים לעצמכם" ולהציג את עצמכם בצורה חיובית, אבל אין צורך בלעוף על עצמכם, אני בטוח שברגע שתהיו עצמכם, הסיכויים שלכם להתקבל יהיו גבוהים בהרבה מאלה שלא.

 

זה בסך הכל אודישן

אל תשכחו לרגע אחד שבאתם להינות. באתם להכיר חברים חדשים, לגלות על עצמכם דברים שלא ידעתם, לעבור אודישן אולי בפעם בראשונה. אה כן, ולהתקבל. כל פעם שאני מגיע לאודישן, זו הגישה שלי, הגישה שלי היא להינות ולעשות את המיטב, ובמידה ולא התקבלתי לא נורא, לפחות היה כיף. זה אולי נראה לכם שאנשים שהשתתפו בסדרות מקבלים תשובה חיובית על כל אודישן, אבל זה ממש לא נכון, כמות הפעמים שמקבלים תשובה שלילית גדולה מכמות הפעמים בהם מקבלים תשובה חיובית. כשאני מקבל תשובה שלילית זה רק מדרבן אותי, וכך גם אתם צריכים להיות.

©
 

 

 

 

מקווה שלקחתם את הטיפים שלי לתשומת לבכם, המון בהצלחה!



תגובות