מאחורי התהילה: כך תתמודדו עם פרסום. צילום: Fotolia

מאחורי התהילה: כך תתמודדו עם פרסום

ליאון רביץ בסדרת טורים חדשה בפרוגי שתביא עוד קצת זוויות על עולם הבידור והפרסום בגיל צעיר. והפעם: איך מתמודדים עם אור הזרקורים?

היי! אני ליאון רביץ, ואחרי שכבר הספקתם לקרוא את הטור הראשון שלי, היום אני כותב לכם על הדרך שלי להתמודד עם "פרסום", מה זה פרסום בשבילי וכיצד להתמודד עם הצלחה באופן כללי.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מה זה פרסום בשבילי?

פרסום, איזו מילה גדולה, כשאומרים את המילה הזאת ישר יש ניצוצות, הצלחה, אהבה, כל מה שרציתם וחלמתם. זה לא כל כך נכון. באופן אישי אני לא רואה את עצמי כאחד שמגיע לו יחס מיוחד, או כיותר טוב מאחרים, נכון שאחד מהתוצאות שקרו כחלק מההשתתפות שלי ב"הבנים והבנות" ובעוד מספר דברים, הוא שקיבלתי הכרה מסוימת לתוך החיים הפרטיים שלי מצד אנשים שאני לא מכיר בעצמי, או כמו שקוראים לזה "פרסום".  אבל זה לא אומר שלא נשארתי אותו ליאון כמו שאני מכיר אותו, חבר, תלמיד, בן אדם.

© צילום: Fotolia

15 דקות התהילה

לפני שהתכנית "הבנים והבנות" עלתה לאוויר, קיבלתי עצות ממספר אנשים שכבר עברו דרך דומה לשלי. כל העצות היו על כך שפרסום זה דבר זמני , ושאסור לי להתרגל אליו, הם אמרו לי את זה בחכמה רבה! בדיעבד אני אומר תודה להם על העצה הזאת כי קל מאד להתבלבל במצב כזה, פתאום, ברגע אחד, הפכתי מאדם אנונימי לאדם מוכר, וכל מיני ילדים שאני לא מכיר פותחים לי עמודי מעריצים (לי? עמוד מעריצים?) אנשים שראיתי בטלוויזיה מזמינים אותי לכל מיני מקומות, אני מקבל אהבה שבחיים לא קיבלתי מכל כך הרבה אנשים. נהניתי מכל אלה מאד, שלא תבינו לא נכון, אבל בכל זאת, כל זה זמני, לכל זה אין בסיס של אמת, בלהט של רגע אנשים שאתה לא מכיר אוהבים אותך כי הם ראו בטלוויזיה, אבל לא כולם חברי אמת, ולא כל ה"מעריצים" יישארו כאן לנצח.

בתקופת
בתקופת "הבנים והבנות" © אינסטגרם

ובגלל זה אף פעם לא עבדתי בשביל ההכרה, וההחלטה שלי ללכת לתכנית "הבנים והבנות" ולהיחשף בפני הקהל, הייתה בשביל עצמי, בשביל החוויה האישית שלי, בשביל להכיר אנשים חדשים ולעשות משימות מטורפות, וכמה שזה נשמע קיטשי, עשיתי את זה בשביל נטו ליהנות. חלק מהעבודה שלי כשחקן היא ההכרה הציבורית, אבל אם אני לא נהנה מהמשחק ועושה את זה בשביל המשחק, עדיף לי כבר לא לעשות את זה. קחו את זה לתשומת ליבכם.

תישארו מי שאתם

כידוע לכם נהיו לי הרבה חברים חדשים. נהניתי איתם, ביליתי איתם, יצאתי איתם אבל במידה.  תמיד ידעתי לשמור על סדר העדיפויות שלי: קודם משפחה, אחר כך לימודים, אחר כך חברים אמתיים, אז ספורט, ורק אז כל הבילויים. חשוב לבלות וליהנות, אבל כשמתפרסמים לפעמים סדר העדיפויות לא מקבל כל כך משמעות עם כל ההצעות המגניבות והמסיבות וההשקות. ולכן, לפני כל קבלת החלטה הסתכלתי בסדר העדיפויות שלי (שהיה רשום בכתב והוא קיים עד היום) ולפי כך הייתי פועל. זה עזר לי לשמור את הראש על הכתפיים ולפעול בחכמה. זו הדרך הכי טובה לדעתי להישאר מי שאתם, כי ברגע שאתם לא משנים את סדר העדיפויות שלכם, כך הערכים שלכם לא משתנים.   אני ממליץ לכל אחד גם לעשות רשימה כזו ולפני כל החלטה לשאול את עצמכם: "האם זה עוזר לי במשהו?" ואם כן באיזה תחום"? כך תוכלו לנצל את זמנכם ולשמור על הערכים שלכם לפני כל מעשה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Lion Ravich | ליאון רביץ (@lionravich) on

תגובות