מאחורי התהילה: תזהרו מאנשים אינטרסנטים. צילום: אוהד ארידן, fotolia

מאחורי התהילה: תזהרו מאנשים אינטרסנטים

ליאון רביץ בסדרת טורים חדשה בפרוגי שתביא עוד קצת זוויות על עולם הבידור והפרסום בגיל צעיר. והפעם: הצדדים הפחות טובים של התעשייה

היי, חמישי שמח! התגעגעתי. היום אני רוצה לכתוב לכם על כך שהחשיפה לא תמיד זוהרת וגם שצריך לדעת כיצד להתמודד איתה או עם כל סוג אחר של הצלחה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

זה לא לנצח

דרייק אמר פעם: "All these followers but who gon' follow me to the end", ובעברית: "כל העוקבים האלה, אך מי יעקוב אחרי עד הסוף?", כלומר, לא כל מי שמרעיף עלייך אהבה, הוא באמת מתכוון לזה. לא אשקר, המעריצים שלי מאד חשובים לי ואני אוהב אותם, אני מדבר על אלה שנותנים לך אהבה בגלל שהם רוצים משהו בחזרה, לזה קוראים אהבה התלויה בעבר, או אינטרס. ולכן לא צריך "לעוף על עצמך" כי סופה של אהבה כזו, היא להיגמר. בכל זאת, כל מי שנותן לי אהבה, אתן לו בחזרה, כי כיף לאהוב, וכיף להיות נאהב, רק לא אתן בו אמון מוחלט עד שאכיר אותו באמת.

© fotolia

"ואהבת לרעך כמוך"

כאשר אדם מתפרסם, הוא נתון לביקורת. את זה ידעתי מהתחלה. באינטרנט אנשים מרשים לעצמם לכתוב דברים שלא היו אומרים פנים מול פנים. לא אשקר, זה לא נעים לראות הודעה או תגובה בה מקללים אותי, אבל אני לא כל כך מתרגש מזה. מה שקשה לי הוא, שאנשים ובעיקר ילדים, לא יודעים לפרגן לחבריהם. אני משתדל להשאר כמה שיותר אמיתי, ועל כן אין לי הרבה מאד חברים מהמקצוע, ומי שכן, יודע זאת, ויודע כמה אני באמת שמח כשהוא או היא מצליחים בכל דרך שהיא. כי כיף לי לראות אנשים שאני אוהב מצליחים. אך הרבה פעמים אני נתקל בקנאה, מן שנאה כזו שלא מבוססת על דבר, וזה מעציב אותי מאד. אני מנסה להתרחק מאנשים קנאים כמה שיותר ויודע שככל שמקנאים בי, כך יש לי משהו שלאחרים אין ואני אסיר תודה על כך.

חשוב להישאר אידיאולוגי

אדם אידיאולוגי הוא אדם הפועל על פי הערכים שלו. אני תמיד מנסה לעשות זאת בכל דרך אפשרית. מה זה אומר תכלס? להישאר מי שאתה, למשל באינסטגרם, אני לא הטיפוס הכי "אינסטגרמי" שיש, ואני לא רוצה להיות כוכב רשת,  לכן אני מנסה להשאיר את האינסטגרם שלי אותנטי, להשאיר אותו כמה שיותר אני. לעיתים מפרסמים פונים אליי עם כל מיני הצעות מגניבות. למשל, לפרסם אותם תמורת מוצר מסוים או כסף. אני לא נוטה לעשות זאת בדרך כלל, אך בכל זאת, כאשר אני מחליט לפרסם מוצר מסוים, אני עושה זאת בדרך הכי איכותית שאני יכול.

© אוהד ארידן

לעולם אני לא שוכח שכל מה שאני עושה הוא זכות, אני שמח על מה שאני ועל הדרך בה אני עובד, אני תמיד פועל להשתפר ואף פעם לא שוכח שכל זה שווה את זה ועוד איך. תודה לכם, על העובדה שהשקעתם מספר דקות מהחיים שלכם בכדי לראות מה הדעה שלי ועל מה אני כותב. אני מעריך את זה מאוד.

נתראה בשבוע הבא!

 



תגיות
תגובות