תעשיית הבידור נפרדת: "הלחנת לי את הילדות". צילום: ירון ברנר

תעשיית הבידור נפרדת: "הלחנת לי את הילדות"

הליכתו בטרם עת של הזמר והיוצר יגאל בשן, הותירה חלל ריק וכואב לאנשי תעשיית הבידור שמיהרו להיפרד מכוכב הילדות שלהם בהספדים מרגשים

מאז בשורה הכואבת אתמול (א') אחר הצהריים על הליכתו בטרם עת של הזמר והיוצר יגאל בשן ז"ל, לא פוסקים ההספדים ברחבי הרשת ממעריצים ואנשי תעשייה שגדלו על אחד מסמלי המוזיקה הישראלית.

ישראל אטיאס

השחקן בחר להיפרד עם משפט קצר שאומר הכל: "הלחנת לי את הילדות", כתב בחשבון האינסטגרם שלו.

אלי פיניש

הקומיקאי והשחקן, אלי פיניש, נזכר בימי ילדות כשהיה צופה בתוכנית "הופה היי" בהשתתפותו של בשן: "לא הפסדתי פרק אחד של 'הופה היי' וכמובן עשרות שירים יפים".

עידן עמדי

הזמר שיתף במחווה מוזיקלית מיוחדת שאילתרו בין רגע במופע "פופ אפ מיוזיק" בהשתתפות שם ביצע לצד עומר אדם, נדב גדג', מה קשור, מארינה מקסימיליאן ונינט טייב.

אדיר גץ

גם הזמר אדיר גץ בחר במחווה מוזיקלית והעלה קאבר לשיר "ציפור קטנה בלב", אליו צירף הספד משלו: "אומנם אני לא מהדור שגדל עליו אבל אני מאוד התחברתי לאישיות מלאת הצניעות ופאסון כאחד שלו וגם למלחין המדהים שהוא היה".

שני קליין

השחקנית שני קליין סיפרה על סיפור הערצה שלה בסתר כלפיי יגאל בשן בילדותה. "אני כמובן הייתי מאוהבת ביגאל בשן, אבל גלי אחותי שהייתה גדולה ממני כבר הייתה מאוהבת בו לפניי וזה מגעיל לחלוק אהבה עם אחות, אז אני אהבתי בגלוי את אהרון פררה, אבל בלב שלי בסתר תמיד קינאתי בסיוון".

תגובות