מאחורי התהילה: גם אתם יכולים לעשות זאת!. צילום: fotolia

מאחורי התהילה: גם אתם יכולים לעשות זאת!

ליאון רביץ משתף בטור חדש על החיים מאחורי התהילה, והפעם: כל הדרכים להתחיל את דרככם בתחום האומנות והבידור

חמישי שמח חברים! התגעגעתי מאד, מקווה שנהנתם מאד בחג החנוכה. היום אני רוצה להמליץ לכם על האפשרויות בהן גם אתם יכולים להתחיל בדרככם בתחום האומנות או בכל תחום שתרצו, ומה עליכם לעשות בכדי להשיג את מטרתכם?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי?

תכירו את עצמכם

כל דרך וגל מסע מתחילים בהכרה עצמית. תחילה עליכם להכיר את עצמכם, כלומר - מהם הכישורים שלכם: לדוגמה, אם לדעתכם אתם אוהבים לשחק או להצחיק, עליכם לפנות לכיוון של משחק. אם אתם אוהבים לצלם, לשתף, לערוך ולהציג את עצמכם, תהיו אושיות רשת או יוטיוברים. אתם צריכים לקחת בחשבון שבמידה ואתם לא אוהבים את המקצוע עצמו או אם אין ביכולתכם להתמודד עם התופעות הנלוות למקצוע כמו פחד במה או חוסר מקצועיות, עליכם, כפי שכבר כתבתי בטורים אחרים, לשקול זאת בשנית. להגיד "אני רוצה להתפרסם" זה נחמד, אבל זה לא מעשי. עליכם לקחת ברצינות את מה שאתם רוצים להיות ולא להתייחס למקצוע בקלות ראש.

תגדירו את מטרותיכם

זה הצעד הראשון, החשוב והבסייס להגשמה עצמית. כל אחד יכול להגיד לעצמו, לדוגמה, "אני רוצה מכונית יוקרה". אוקיי, גם אני רוצה וכל הכבוד על השאיפה, אבל מה אתה מוכן לתת תמורת המכונית? ואיזו מכונית זו תהיה? לכן חשוב במיוחד לדעת, למשל, איזה סוג שחקן אתה, האם אתה שחקן קומי או שחקן דרמטי? בנוסף, חשוב גם ללמוד את המקצוע שאליו אתה רואה להגיע. מסכימים איתי שיוטיובר לא יכול לעבוד בלי לדעת איך מפעילים מצלמה או כיצד לעבוד עם תוכנת עריכת וידיאו? לכן ידע בתחום בו רוצים להתמקצע הוא תבחין בסיסי וחשוב בהחלט.

תגדירו מטרות ויעדים© אוהד ארידן

תעבדו בזה

עכשיו, לאחר שקבעתם לעצמכם מטרה ספציפית, זה הזמן לפעול. בארץ קיימות סוכנויות שונות למספר תחומים. ישנם סוכנויות של דוגמנות או סוכנויות של זמרים. במידה ואתם רוצים לפעול בעצמכם זה גם בסדר, אך אני ממליץ לפנות לסוכנויות. אחרי שתדעו באיזה תחום אתם רוצים להתמקצע, תדעו גם לאיזו סוכנות לפנות. תאמינו לי, הכל נמצא בגוגל. תפקידם של הסוכנים הוא לספק לכם אודישנים או עבודות. רובם עושים זאת בדרך טובה מאד. אך היזהרו כי קיימים גם כאלו שינסו לנצל אתכם. באחד הטורים שלי כתבתי לכם על הדרך הטובה ביותר להתקבל לאודישנים. פעלו לפי זה.

זהו, זה הכל להפעם, מקווה שתקחו את המלצותיי לתשומת לבכם. במידה ואתם רוצים לכתוב לי משוב על הטור אתם יותר ממוזמנים לפנות אליי באינסטגרם (lionravich@) אשמח לשמוע את דעתכם.

שיהיה המון בהצלחה!

 

תגיות
תגובות