שרוף עליה: הריב של ג'סטין ביבר וכוכבת "רקדניות קטנות" . צילום מסך מיוטיוב, צילום מסך מאינסטגרם

שרוף עליה: הריב של ג'סטין ביבר וכוכבת "רקדניות קטנות"

הרבה זמן שלא קיבלנו שערורייה מבית היוצר של הכוכב הקנדי, אז הנה. ביבר השאיר כמה תגובות עוקצניות בחשבון האינסטגרם של הרקדנית ושחקנית בת ה-15 ג'וג'ו סיווה, שלא היססה לענות לו בחזרה. למרבה המזל, הפעם זה נגמר בטוב

אמנם שנת 2018 אוטוטו מסתיימת, אבל זה לא אומר כי לא נותר זמן לעוד סכסוך עוקצני בין כוכבים אהובים אחרון לשנה זו. מי שהפעם סיפקו קצת דרמה אינסטגרמית היו ג'סטין ביבר וג'וג'ו סיווה, אותה ודאי תזהו מהשתתפותה בריאליטי "רקדניות קטנות", שהחליפו בינהם תגובות ארסיות ברשת החברתיות, כפי שג'סטין הוכיח בעבר כי הוא אוהב לעשות באינסטגרם.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

תחילתה של הדרמה הייתה כאשר סיווה העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה של מכונית ה-BMW היוקרתית שקיבלה כמתנה לחג המולד האחרון, כאשר המכונית הגיעה בגרסה מיוחדת שכוללת סקאלת צבעים סופר צבעונית ושמה של ג'וג'ו מתנוסס בענק לצד תמונתה של החלק הקדמי של המכונית.

ביבר שנתקל בתמונה, כנראה לא התחבר לעיצוב הצבעוני הייחודי של המכונית שקיבלה סיווה והוא לא היסס להגיב לה "תשרפי אותה" לא פעם אחת, אלא פעמיים. אאוץ'. אמה של הכוכבת הצעירה לא נשארה חייבת לביבס והגיבה לו בחזרה "תשרוף את הדברים שלך".

לאחר מכן, הזמר לקח את הטוויטר כדי להתנצל בפני סוויה על ההערות שלו: "אין לי משהו נגדך. אלה רק היו המכונית והצבעים שלא אהבתי ואני באמת מקווה שאת לא חושבת שזה היה זדוני או שפל". ובכן, ביבר יודע להגיד סורי. 

ג'וג'ו מבחינתה הגיבה לתגובה של הזמר כאשר פירסמה באינסטגרם שלה תמונה שלה יושבת במכונית השנויה במחלוקת, כאשר לצידה ניצבת בובת קרטון של ג'סטין. אל התמונה צירפה סיווה את הכיתוב המתבקש "תשרפי את זה" כיאה לאירוע, כי אין כמו לצחוק קצת על הדרמה. סוף טוב הכל טוב.

 

תגובות