פרוגה בתגובה ראשונה לאחר הפרידה מעומר חזן. צילום מסך מאינסטגרם

פרוגה בתגובה ראשונה לאחר הפרידה מעומר חזן

לאחר רעידת האדמה הרומנטית, פרוגה שוברת שתיקה ומגיבה לראשונה על הפרידה מעומר חזן וגם: הבשורה המפתיעה על אהבה חדשה. כל הפרטים

לאחר שכבשו את כל התעשייה עם זוגיות נוצצת מלאת תשוקה ואהבה, פרוגה ועומר חזן נפרדו. הצפרדע, שוברת שתיקה ארוכה של שבוע וחצי ומספרת לראשונה על התחושות שאחרי, ואף מבשרת על הדבר הבא שהיא הולכת לעשות.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

למעלה מחצי שנה שהזוגיות הצמודה של חזן ופרוגה כיכבה ברחבי הרשת, ופתאום הגיעה רעידת האדמה המפתיעה - חזן נפרד מפרוגה והתחיל זוגיות חדשה עם הרקדנית ליהי פרויד. כעת, אחרי שנשבר לה הלב, היא פותחת במסע החיפושים אחר הקראש החדש. כזכור בעבר פרוגה קיימה את העונה הראשונה (והמצליחה, יש לומר) שבסופה זכה חזן בליבה בזכות אלפי הגולשים שהצביעו בעבורו. הגיע הזמן שפרוגה תאתר את האהוב החדש בחייה שיכבוש (או ישבור) לה את הלב.

העונה של החדשה פרוגה יוצאת לדרך כבר היום (א') בסטורי שבעמוד האינסטגרם שלה. מי יהיה הזוכה המאושר בליבה של הצפרדע הכי כוכבת בתעשייה? 

מפרוגה נמסר בתגובה: "לאור האירועים האחרונים, אני נרגשת לספר לכם על עונה נוספת בה תתחרו על ליבי. מאחלת לעומר חזן ההורס בהצלחה בהמשך, מזלך שיש לך בת זוג כה מושלמת וחמודה, אך אני החלטתי להמשיך הלאה - מקווה שהוא יצליח להתגבר עליי".

תגובות