Double trouble: סיפורי הכפילים הגדולים של המפורסמים. צילום מסך מהאינסטגרם

Double trouble: סיפורי הכפילים הגדולים של המפורסמים

שבוע הכפילים העולמי, או הדופלגנגר אם תרצו, חוזר ובגדול. לכבוד זה אספנו את כל הסיפורים הגדולים של כפילי הסלבס. אילו כפילים עשו בעיות ומי הבן של ליאם וזאין?

כמו בכל תחילת חודש פברואר, גם השנה שבוע הכפילים מתקיים. במיוחד בשביל זה הכנו לכם רשימה של כל הסיפורים הכי הזויים ומצחיקים שקרו בגלל הכפילים של הסלבס; מנועה קירל ועד משפחת קרדשיאן.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כפולה אמריקאית

גם לכריס קרדשיאן, האמא הכי מפורסמת בכל רחבי העולם, יש מישהי שמזכירה אותה! הכוכבת העלתה פוסט שבו היא משתפת שהשחקנית, סלמה בלייר, תשחק אותה בסדרה ״סיפור פשע אמריקאי: אמריקה נגד או ג׳יי סימפסון״. הסדרה עוסקת במשפט מפורסם בו רוברט קרדשיאן, אביה ילדיה וגרושה המנוח, שימש כעורך דין. ג'נר החמיאה לשחקנית וכתבה שלדעתה היא בחירה מעולה!

הבן של?

הדוגמן הישראלי, אריאל בן עטר, כבר זכה להופיע בתצוגות אופנה גדולות והצטלם לקמפיין של "טומי הילפיגר" העולמי, אבל לדבר הזה הוא לא ציפה. לפני כמה שנים המעריצים המושבעים של להקת וואן דיירקשן, מצאו את בן עטר ברשתות החברתיות, וכינו אותו כבן של ליאם פיין וזאין מאליק - מה שגרם לכותרות היסטריות בכל העולם שהתלהבו מהישראלי עם הלוק הבינלאומי. כיום הלהקה ההיא התפרקה ובן עטר הפך לדוגמן מצליח בזכות עצמו ואף פתח לאחרונה ערוץ יוטיוב. 

© צילום מסך מאינסטגרם

דאבל בלה

לפני כשנתיים, הזמר המצליח, "דה וויקנד", הוציא קליפ לשיר "I Feel It Coming". הדוגמנית שהשתתפה בקליפ הזכירה מאוד את בלה חדיד, שבאותה תקופה הייתה האקסית של הזמר (כיום השניים ביחד). כמובן שלכולם היה ברור כי אותה דוגמנית היא איננה חדיד, אך מזוויות מסויימות בהחלט ניתן לבלבל בין השתיים. הדימיון בילבל גם את המעריצים, שתהו לגבי רגשותיו של הזמר.

© צילום מסך מיוטיוב ומאינסטגרם

יש מרגי בקהל?

העונה החדשה של "הכוכב הבא לאירוויזיון" מצליחה להפתיע בכל פעם מחדש, אבל מה שהשאיר אותנו פעורי פה הוא הכפיל של מרגי, עידו סבן - חבר של מתמודדת התוכנית. במהלך התכנית, השופטים זיהו את הפנים המוכרות והופתעו מהדמיון של סבן למתמודד המצליח מהעונה שעברה, יהונתן מרגי. המנחה אסי עזר התלהב גם כן, פירסם עם עידו תמונה בחשבון האינסטגרם שלו, ואף הביא אותו לתכנית נוספת. תנו לנו רגע לעכל שיש שני מרגי בעולם.

© צילום מסך מאינסטגרם

התאומה האבודה של אלן דג'נרס?

בתכנית האירוח "The Ellen Show", לפני כשמונה שנים, אלן דג'נרס נפגשה עם הכפילה שלה. במהלך התכנית, דג'נרס הבחינה במישהי בקהל, בשם דונה, שנראית בדיוק כמוהה. המנחה החלה לשאול את "הכפילה" שאלות, ובסופו של דבר ביקשה שתגש אלייה והשתיים הצטלמו יחד. גם אנחנו רוצים תמונה עם אלן!

 

כפולה גרסת המציאות

לפני כשלושה חודשים, פירסם עמוד האינסטגרם "חיילים מצייצים" תמונה ובה חיילת שדומה לזמרת נועה קירל, כן כן, לא רק למרגי יש כפיל. התמונה עוררה סערה ברשת בגלל הדמיון בין השתיים, ואף העלתה את השאלה: "האם נועה קירל התגייסה?". הזמרת אמנם כבר הרבה שנים בתעשייה ונדמה כי היא כבר יכולה להיות בצבא, אך השנה קירל רק התחילה את שנת הלימודים האחרונה שלה. השתיים אמנם מאוד דומות אחת לשנייה, אבל הרגע של קירל עוד רחוק.

© צילום מסך מאינסטגרם
תגובות