הדרמה ממשיכה: הזוגיות קיילי ג'נר וטראוויס סקוט במשבר. צילום: Jamie McCarthy/Getty Images_IL

הדרמה ממשיכה: הזוגיות קיילי ג'נר וטראוויס סקוט במשבר

הדרמות בבית משפחת קרדשיאן-ג'נר מסרבות להירגע: אחרי סקנדל הבגידה של חברתה הטובה ביותר של קיילי יחד עם בן זוגה של קלואי, כעת הכוכבת מאשימה את בן זוגה ואבי בתה שבגד בה, אך השניים עדיין לא נפרדו. כל הפרטים

שבוע סוער עובר על הקרדשיאנס. אחרי שנודע כי קלואי קרדשיאן וטריסטן תומפסון, שהביאו בת משותפת לעולם לפני כעשרה חודשים נפרדו לאחר שתומפסון בגד בה עם ג'ורדן וודס, הלוא היא החברה הטובה ביותר של קיילי, דרמה חדשה מתרחשת אצל המשפחה הכי מפורסמת בעולם. במהלך סוף השבוע האחרון נודע כי ג'נר והראפר טראוויס סקוט, בן זוגה ואבי בתה סטורמי נמצאים בעיצומו של משבר זוגי חריף לאחר שהיא טוענת כי הוא בגד בה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

על פי אתר הרכילות "TMZ", השניים נקלעו למריבה בעת שהראפר הגיע להפתיע את חברתו ובתו בביקור בלוס אנג'לס, בזמן המנוחה שלו מסיבוב ההופעות בו הוא נמצא. במהלך הביקור ג'נר גילתה בטלפון של סקוט ראיות כי הוא בוגד בה, כך על פי מקורבים, מה שכמובן הכניס את השניים למריבה קשה וגרם לביטול ההופעה הבאה של הזמר, שנשאר בבית על מנת לנסות ולפתור את הסיטואציה, שכן הוא מתעקש כי הוא נשאר נאמן ולא בגד בקיילי.

עוד דווח כי הזמר נשאר בבית כיומיים, בהם בני הזוג ניסו ללבן את העיניינים ולפתור את המריבה בינהם. מקורות סיפרו כי הכוכבת זועמת על הראפר, אך הם טרם נפרדו. נטען כי קיילי מנסה לשמור על קור רוח ולהשלים עם סקוט, בעיקר בגלל בתם המשותפת והרצון לא לפרק את החבילה.

לאחר הפרסום על האשמות הבגידה, נציג מטעמו של טראוויס מיהר למסור הצהרה בה הוא מכחיש כי הכוכב בגד ג'נר וטען כי ההופעה של הראפר בוטלה כי הוא חש ברע, ולא בגלל שהוא נשאר בבית בניסיון להשלים את בת זוגו, אם כי אתרי הרכילות מתעקשים כי ההופעה אכן בוטלה בגלל משבר זוגי. לצד הטענות וההכחשות בנוגע לבגידה המדוברת, סקוט מחק אמש (ש') את חשבון האינסטגרם שלו.

אז האם השניים יפרדו או שמא הפעם הבגידה היא בגדר שמועה בלבד? נמשיך לעקוב!

 

 

תגובות