טנקיו, נקסט: האקס של אריאנה גרנדה ממשיך הלאה. צילום: Nicholas Hunt/GettyImages.IL for MTV

טנקיו, נקסט: האקס של אריאנה גרנדה ממשיך הלאה

לא כל כך כיף לראות את האקס ממשיך הלאה, במיוחד שזה אל מול המצלמות. אחרי הפרידה הגדולה של השניים, פיט דיווידסון מראה לאריאנה גרנדה שהוא כבר במקום אחר

היסטוריית האקסים של אריאנה גרנדה מתועדת בכל מקום אפשרי, ואת פיט דיווידסון אי אפשר לשכוח. היום הוא מראה שלמרות מערכת היחסים, הפרידה הכואבת וכל שאר הדרמות - הוא בהחלט יכול להגיד "Thank u, next".

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בני הזוג היו יחד לתקופה די קצרה, שכללה הצעת נישואים תוך שלושה שבועות ונגמרה לאחר כחצי שנה בפרידה כואבת שבסופה, דיווידסון חסם את גרנדה. כתוצאה מהחסימה, הזמרת לא יכלה לראות את הפוסטים של בן הזוג לשעבר ולא הייתה מעודכנת במצבו הנפשי שהלך והתדרדר בעקבות הוצאת השיר "Thank u, next".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ariana Grande (@arianagrande) on

וכך החלה הדרמה האחרונה (לבינתיים) בפרידה שלהם. לאחר שמעריצים שלחו לה הודעות בנושא, ארי התייחסה לעניין ברשת ותמכה בדיווידסון. "תמיד תהיה לי אהבה בלתי הפיכה בשבילו ואם יש לכם רושם אחר מהעבודה האחרונה שלי, ייתכן שהחמצתם את הנקודה" כתבה הזמרת בחשבון האינסטגרם שלה. בהמשך, מצבו הנפשי של הקומקאי החמיר, והוא אף פירסם פוסטים בהם הוא פירסם, כי הוא אינו רוצה לחיות יותר. לאחר פרסומם, גרנדה עזבה הכל והגיעה למקום עבודתו של דיוויסון, אך הוא סירב לדבר איתה. 

אחרי שמועות רבות על כך שדיווידסון בזוגיות חדשה עם השחקנית, קייט בקינסייל, ולאחר שגם האקסית המפורסמת הגיבה על הקשר (באותו הזמן היה מבוסס על שמועות בלבד) ואמרה שהוא "כל כך חמוד", הגיעה ההוכחה האמיתית לזוגיות בין דיווידסון לבקינסייל, עליה דווח לראשונה לאחר שנצפו צמודים באפטר פארטי של טקס גלובוס הזהב בינואר האחרון.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by AllNewsInc (@allnewsinc) on

במהלכו של משחק הוקי, נצפו דיווידסון ובקינסייל מתנשקים ונתפסו בעשת המצלמה של הפאפרצי. אם זו לא הכרזה על זוגיות, אז מה כן? מקווים שלפחות יצאו שירים טובים מכל זה...

תגובות