הארכת זמן: הסלבס שמתחפשים בכל השנה. צילום מסך מהאינסטגרם

הארכת זמן: הסלבס שמתחפשים בכל השנה

אין כמו חג פורים המיוחד, בו כל ילד וילדה מתחפשים לכל מה שרק רצו להיות. אצלנו חג הפורים הוא רק פעם בשנה, אבל אצל חלק מהמפורסמים החג הזה נמשך כל השנה. אז מי הם הכוכבים שלקחו את החג יותר מידי רחוק?

כמה אתם אוהבים להתחפש? כי יש כמה סלבס שאהבו את הרעיון קצת יותר מידי, והחליטו לאמץ אותו במשך כל השנה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

שפיטה

אם רותם שפי תלך לצידכם ברחוב, ככל הנראה תפנו אליה בשם הבמה שלה - שפיטה. שפיטה היא זמרת ערבייה, נוצצת, זוהרת וחצופה, שהשתתפה בעונה האחרונה של "הכוכב הבא" והגיעה עד למקום השלישי! הדמות שהמציאה שפי, כבשה את הקהל הישראלי. מאז התוכנית, שפיטה ממשיכה להופיע בבמות הארץ, ובשבוע האופנה האחרון הופיעה מספר פעמים, בינהן גם בתצוגה של בגדי הים של נטלי דדון.

 

שטובי

כבר כמה שנים שיובל טל מככב בתור - שטובי. אם השם לא מצלצל לכם מוכר, גם "האיש בחליפה האדומה" מתקבל. שטובי לובש בכל הקליפים וההופעות שלו אוברול בצבע אדום המכסה את כולו. לטענתו, האוברול גורם לקהל להתמקד יותר במוזיקה שהוא יוצר. נקודה מעניינת, לא?

סיה

הזמרת המפורסמת, שגם הגיעה להופעה בארץ, היא יותר אנונימית מאשר מוכרת. למרות שבקריירה הקודמת שלה בתור זמרת, לפני שעשתה הפסקה, סיה הופיעה ללא שום פאה שמסתירה את פניה, כיום ככל הנראה לא תזהו כשתראו אותה. בהופעותיה, סיה לא מראה את פניה, ומסתירה אותן על ידי פאה. חלק מהקסם בה, הוא המסתורין, אך כאשר הופיעה בישראל, אחת מהתלונות לאחר ההופעה, הייתה שקשה היה להרגיש קשר בינה ובין הקהל. להיות מחופש - יתרון או חיסרון?

 

רעיה

עד לפני יומיים לא ידענו מי באמת מסתתר מאחורי רעיה. רעיה התגלתה בתוכנית הכשרונות "גוט טאלנט", כשריגשה והצחיקה את כל הקהל כששרה את שיר הנושא של ״עלובי החיים״. רעיה הגיעה גם לעונה השנייה של התוכנית, בתור המנחה מאחורי הקלעים. ביום א׳ האחרון, נחשף השחקן, נדב הנדלר, כאשר עשה פרודיה עם שחר סויקיס ובסרטון חשף את האיש שמאחורי הדמות. לא לקנא!

 

מרשמלו

הדי ג'יי, כריסטופר קומסטוק, או כמו שאתם מכירים אותו - מרשמלו, התחיל את הקרירה שלו כשעשה רמיקסים לשירים מוכרים, כמו Where are U now. במהלך שלושת השנים הראשונות שלו בתעשייה, זהותו לא הייתה ידועה לאף אחד, ורק ב2017 הוא התגלה על ידי האתר "Forbes". בין היתר, מרשמלו שיתף פעולה עם זמרים מוכרים כמו: סלינה גומז, קאליד ואחראי לשיר "Friends", שיצר בשיתוף הזמרת אן-מארי והוא אף הספיק לבקר בארץ בפורים האחרון לפני כשנה בהופעת ענק. לגמרי עשה לנו חשק למרשמלו ולקצת מוזיקה טובה...

 

מירנדה סינגס

הזמרת הגרועה והאגואיסטית עם האודם המוגזם, הדיבור המנוזל, הידועה בקאברים הביזאריים שלה ללהיטים, שהפכה לאחת הדמויות האהובות ביוטיוב - לא באמת קיימת. מי שעומדת מאחוריה, היא הקומיקאית האמריקאית - קולין באלינגר. הקומיקאית אף חברה קרובה של לא אחרת מאריאנה גרנדה (ולכן מירנדה מרבה לבצע קאברים ללהיטים של הזמרת). דמותה של מירנדה, שמככבת ברשת החברתית כבר 11 שנים, הפכה עם השנים לפופלארית, ומלבד מופעים בימתיים בכיכובה, היא אף זכתה לתכנית משלה בנטפליקס. כבוד!

 
תגובות