הגיע הזמן: רעיה נחשפת בריאיון מיוחד. צילום מסך מ"גוט טאלנט ישראל"

הגיע הזמן: רעיה נחשפת בריאיון מיוחד

קרוב לשנתיים שהדמות של רעיה מצחיקה ומלווה אותנו בשלל רגעים מיוחדים. רבים שאלו את עצמם, מי הוא הגבר העומד מאחורי הדמות הססגונית והחצופה? כעת הגיע הזמן להכיר אותו בריאיון מיוחד לפרוגי. צפו

מאז העונה הראשונה של "גוט טאלנט ישראל", מלווה אותנו רעיה ה"סינגר-סונג-רייטר" בעלת הקול המיוחד והחוצפה הישראלית. במשך שנתיים היא מצליחה להסתיר את הגבר העומד מאחורי דמותה שאחראי על כל ההצלחה שלה ועל יצירתה של רעיה. כעת, הגיע הזמן לשבור שתיקה ולהכיר את השחקן נדב הנדלר ללא מסיכות וללא ה"אלטר אגו" שטיפח באהבה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

רק לאחרונה נחשף לראשונה הנדלר מחוץ לדמותה של רעיה כאשר עשה זאת בקליפ הפארודי המיוחד שלו לצד שחר סויקיס שעסק ב"אישה שבתוכו", עכשיו, כשכולם כבר יודעים את הסוד, הגיע הזמן להתיישב לריאיון מיוחד ולהכיר גם אותו באופן אישי (טוב נו, וגם עוד קצת את רעיה שנדחפה לחגיגה).

 

"אני סוג של יוצא מהארון עכשיו", סיפר נדב ופירט על הסיבה שבגללה החליט להיחשף בתור עצמו רק עכשיו: "רציתי לשמור על הדמות רלוונטית ושתהיה לה מסתוריות. וזה הצליח, עדיין אנשים חושבים שהיא בן אדם אמיתי".

 

הנדלר נהנה משני העולמות - גם מעולם הפרסום כרעיה שהפכה מאז לכוכבת רשת ואף קיבלה תוכנית מלווה לעונה השנייה של "גוט טאלנט", וגם מאנונימיות שהצליח לשמור כנדב בגלל שלא הצליחו לקשר בינו ובין הדמות, "זה ללכת עם ולהרגיש בלי", סיכם.

© אינסטגרם
 
תגובות