לא שוכחת: אריאנה גרנדה במחוות מרגשות לאקס. צילום מסך מהאינסטגרם

לא שוכחת: אריאנה גרנדה במחוות מרגשות לאקס

מאז מותו של מאק מילר, האקס של אריאנה גרנדה, הזמרת החליטה להזכיר ולכבד אותו בכל דרך אפשרית. אז אילו מחוות גרנדה עשתה ואיך זה קשור לשמלה שלבשה?

לפני כשנה מת מאק מילר, האקס של אריאנה גרנדה, ממנת יתר. גם שנה אחרי, הזמרת לא שכחה לרגע את האקס שהיה יחד איתה במשך שנתיים, והצליחה לכבד ולהזכיר את מילר במקרים רבים. אספנו לכם את כל המחוות הכי מרגשות של גרנדה לאקס.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

תרומה באמצע הופעה

נפתח עם מקרה שקרה אתמול (ב'). אריאנה גרנדה הופיעה בפסטיבל הקואצ'לה והיא לא הייתה לבד - אל הבמה היא העלתה את הראפרים דידי (שון קומבס) ומייז, ששרו את השיר "Mo Money Mo Problem". במהלך השיר מייז קרא לקהל לתרום מחווה כספית לראפרים שהיו אגדות והלכו לעולמם; טופאק, ניפסי האסל, בי. איי. ג'י. וכמובן מאק מילר. בהחלט מרגש!

Sweetener Tour

אחד הדברים המשמעותיים שחוותה גרנדה השנה זה ללא ספק טור ההופעות שלה. אמנם לפי דבריה היו רגעים קשים ולחוצים ביותר, אך בסופו של דבר זו הייתה חוויה משמעותית מאוד בשבילה. וגם ברגעים האלו, הזמרת לא שכחה לרגע את האקס. בערב הפתיחה של הטור, עוד לפני שהתחילה ההופעה ובזמן שכולם התיישבו במקומותיהם - ברקע התנגנו שיריו של הראפר מילר, שהצליחו לרגש את הקהל כולו.

© צילום מסך מיוטיוב

נזכרת ובוכה

זו אמנם לא בדיוק מחווה, אך זה בהחלט מקרה שהצליח לרגש את כולנו. במהלך אחת מההופעות בטור האחרון שלה, בזמן ששרה את השיר "Thank u, next", ארי לא יכלה לעצור את הדמעות וכשהגיעה לשורה על מאק "הלוואי שיכולתי לומר, 'תודה' למלקולם, כי הוא היה מלאך" - פרצה בבכי. למזלה, זמרות הליווי שלה השתלטו על המצב ועזרו לה לסיים את השיר כמו שרק היא יכולה. לאחר מכן צייצה הזמרת "זה סופר אמוציונלי וקשה לשיר כמה מהשירים האלה. אבל אתם גורמים לי לחייך".

סינדרלה

למרות שארי לא הגיעה אל טקס פרסי הגראמי השנה, היא לא פספסה את ההזדמנות ללבוש את השמלה שעוצבה במיוחד בשבילה לכבוד הטקס. השמלה בצבע תכלת הזכירה למעריצים רבים את שמלתה של סינדרלה. אם אתם עדיין לא מבינים איך כל זה קשור למילר, נזכיר לכם שהראפר שחרר את השיר "סינדרלה", שנכתב על אריאנה גרנדה, מיד לאחר שהוא והזמרת נפרדו. המידע אמנם לא אושר מעולם, אך נראה כי הרמז מספיק ברור...

זיכרונות

מלבד המחוות הגדולות יותר, הזמרת זכרה את האקס גם בפרטים הקטנים ביותר - כמובן שגרנדה לא שכחה את יום הולדתו של מילר, והעלתה ב19 בינואר תמונות וזיכרונות ישנים של שניהם לסטורי. בנוסף, צייצה: "אני מתגעגעת" בחשבון הטוויטר שלה ומחקה מיד. לא רק ביום הולדתו ארי העלתה תמונות של הראפר, אלא גם בדצמבר האחרון העלתה תמונה של האקס מנגן על פסנתר בטעות ומחקה. אם כל זה לא מספיק, בחג ההודיה האחרון הזמרת שיתפה זיכרון שלה מהחג הקודם - תמונה שלה יחד עם מילר ורשמה: "אתה חסר".

© צילום מסך מהאינסטגרם

משתפת

לאחר מותו של מילר, גרנדה פרסמה בחשבון האינסטגרם סרטון בו נראה הראפר צוחק יחד איתה, וכתבה כמה מילים על האדם שהיה ועל הכאב שלה לאחר המוות הפתאומי. "היית החבר היקר ביותר שלי. במשך הרבה זמן. מעל לכל דבר אחר. אני כל כך מצטערת שלא הצלחתי לתקן או להוריד את הכאב שלך. באמת רציתי. אני מקווה שאתה בסדר עכשיו".

תגובות