הלם: הדרמה שגרמה לג'יימס צ'ארלס לאבד מיליון רשומים. צילום מסך מאינסטגרם

הלם: הדרמה שגרמה לג'יימס צ'ארלס לאבד מיליון רשומים

דרמה בעולם הביוטי; הרשת גועשת בעקבות סרטון שהעלתה חברתו הקרובה של הביוטי בוי הידוע, מה שעלה לו בכמות העוקבים שלו ובהשפעה שלילית במיוחד על הקריירה שלו. כל הפרטים

ג'יימס צ'ארלס, הביוטי בוי הידוע ביותר בעולם, אשר הפך בשנה האחרונה לסנסציה, חווה במהלך סוף השבוע האחרון מכה קשה לקריירה שלו ומיליוני גולשים הסירו ממנו עוקב ברשתות החברתיות במהלך סוף השבוע.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הגולשים החלו לזעום על הכוכב כאשר הוא החל למכור כרטיסים להופעות שלו במחיר של 500 דולר, בהן הוא ביצע שירים עתירים בזיופים ואיחר בשעתיים למפגש מעריצים. אך הדרמה האמיתית החלה כאשר היוטיוברית טאטי ווסטברוק העלתה לחשבון היוטיוב שלה סרטון באורך של 43 דקות עם הכותרת ״Bye Sister” (עקיצה לעבר הכוכב, משום שהוא מכנה את צופיו 'סיסטרז') בו היא מדברת על החברות שלה עם צ’ארלס, איך הוא פגע בה ולמה היא לא רוצה קשר איתו יותר. בסרטון ווסטברוק מציגה איך לפני כשלוש שנים דרך חשבון היוטיוב של צ’ארלס והוא פנה אליה ואמר לה שהוא מעריץ גדול והאם היא תוכל לעזור לו ביוטיוב. ווסטברוק החלה לסייעה לצ'ארלס בכל התחומים האישיים והכלכלים.



בעלה של ווסטברוק הוא אחד המנהלים הגדולים בהוליווד והזוג עזר לצ'ארלס עם חוזים לחברות שונות לאורך השנים  - מבלי לבקש תמורה. לווסטברוק יש חברת ויטמינים בשם ״Halo beauty”, המתחרה עם חברה בשם "SugarBear". צ’ארלס הבטיח לווסטברוק בעבר כי הוא לא יפרסם את החברה המתחרה, וכי הוא לא אוהב את המוצר שלהם, אך עם זאת גם אמר לה כי הוא לא יכול לפרגן לה על החברה שלה כי יש לו צופים צעירים וזה לא מתאים הוא יפרסם חברת וויטמנים. למרות שלא פרסם את המותג שלה, טאטי המשיכה לתמוך בג'יימס. 
אלא שלפני כשבוע ג'יימס העלה סטורי ממומן לאינסטגרם שלו, בו הוא מפרסם אותה את החברה שהבטיח לחברתו שלא לפרסם - מה שגרם לטאטי לחוש נבגדת ולהעלות את הסרטון המדובר. 
 
בסרטון היוטיוברית מספרת גם על ההתנהלות הבעייתית של צ’ארלס עם גברים. ג'יימס הינו גיי מוצהר מגיל 12 ולדבריה של טאטי, הוא מנצל את מעמדו כסלבריטאי, טוען שהוא יכול להיות עם כל אחד ומפעיל על גברים סטרייטים בהם הוא מעוניין מניפלוציות. היא גם מספרת על מקרים בהם היוטיובר דיבר בצורה מינית בוטה ליד משפחתו ומשפחתה של ווסטבורק. לאחר הסרטון, נפוצו ברשת עדויות של בחורים הטוענים כי ג'יימס הטריד אותם מינית ולכאורה התחזה לנשים בכדי שישלחו לו תמונות מיניות. לאחר הסרטון של טאטי, הזמרת זארה לארסון יצאה גם היא נגד צ'ארלס וחשפה כי הוא התחיל עם הבן זוגה, על אף שהוא בזוגיות עימה וכי ידוע שהוא סטרייט.
 
 
 
מאז פרסום הסרטון של טאטי, צ'ארלס איבד יותר ממיליון (!) רשומים ביוטיוב ב-48 השעות שחלפו מאז הסרטון המדובר שפירסמה טאטי. בנוסף, הוא גם איבד מעל ל-800 אלף עוקבים באינסטגרם בינהם קיילי ג'נר, עימה הוא צילם סרטון משותף לפני כחצי שנה, שון מנדס, מיילי סיירוס, קייטי פרי ואיגי אזליה.
 
 
בתגובה לסרטון של ווסטברוק צ’ארלס העלה סרטון עם הכותרת ״tati” באורך של שמונה דקות בלבד בו הוא מתנצל על מעשיו: "מה שהכי מבאס ביותר הוא שאני יודע שאין שום דבר שאני יכול להגיד או לעשות כדי להרוויח אי פעם את הידידות חזרה או שהם יסמכו עליי שוב, אבל אני לא מאשים אותם".  
 
 
 
נכון לכתיבת שורות אלו, טאטי לא הגיבה לסרטון ההתנצלות של ג'יימס. בינתיים העוקבים והרשומים שלו ברשתות החברתיות ממשיכים לרדת - ושל ווסטברוק. כך או כך, נראה כי בהחלט הדרמה טרם הגיעה הסתיימה.
 
תגובות