מלחיץ: איומי אקדח על מדיסון ביר באמצע הופעה. צילום מסך מאינסטגרם

מלחיץ: איומי אקדח על מדיסון ביר באמצע הופעה

הזמרת וכוכבת האינסטגרם הייתה מעורבת בתקרית מלחיצה במיוחד, כאשר במהלך הופעתה אדם מהקהל שלף אקדח וגרם לבהלה במקום. כל הפרטים

מדיסון ביר היא אחת מהכוכבות העולות בהוליווד בשנים האחרונות. הזמרת, אשר התגלתה בגיל 13 על ידי ג'סטין ביבר, צברה לעצמה קהל מעריצים גדול במיוחד שלא מפספס שום הזדמנות בכדי לראות אותה מופיעה. אלא שבמהלך הופעתה האחרונה שהתקיימה בפסטיבל מוזיקה בקליפוניה בסוף השבוע האחרון, גבר בקהל הוציא אקדח - וגרם לפאניקה לא קטנה בקרב המעריצים.

וד בערוץ הבידור של פרוגי:

בסרטון שתיעד את האירוע והופץ ברשתות החברתיות, בזמן שביר שרה על הבמה האדם המדובר שלף נשק וצעק "אקדח!". בסרטון נראה כי באותם רגעיים דרמטיים האיום היה ממשי, משום שהזמרת פסעה על עבר קצה הבמה ואומרת בבהלה לצוות ההפקה: "יו, מה קורה? תשימו לב". לאחר מכן מדיסון פנתה אל הקהל והזהירה אותם להתרחק משום שמשהו מתרחש, זאת לצלילי צרחות האימה בקהל. בהמשך צילום הסרטון מתחיל לרעוד ובעין המצלמה נתפס גבר מבוגר במעיל ירוק אשר הולך לבדו ועומד סמוך לקדמת הבמה - מי שעשוי להיות היורה, כך על פי הדיווחים ברשת.

 

רגעים ספורים לאחר מכן החשוד במעשה נתפס על ידי האבטחה בפסטיבל ובסרטון נוסף שהופץ ברשתות החברתיות, החשוד צולם יוצא מן המתחם כאשר הוא מלווה בצוות האבטחה שעצרו אותו. בהמשך המשטרה המקומית מסרה לכלי התקשורת כי בתקרית לא היה מעורב שום כלי נשק אמיתי וכי לא נרשם איום ממשי כלפיי הכוכבת או הנוכחים במקום.

לאחר מכן, ביר פרסמה פוסט בו התייחסה לאירוע המלחיץ: "תודה לכם על התגובות הדואגות והתומכות שלכם לאחר בעקבות התקרית הכל כך מפחידה שהתרחשה בהופעה שלי" כתבה הזמרת ודאגה להבהיר לעוקביה כי היא אינה נפגעה: "אני בסדר לחלוטין ואף אחד, כולל אני, לא נפצע. הגבר נלקח החוצה ולא נמצא נשק אמיתי".

 

 

תגיות
תגובות