סניוריטה או לא? שון וקמילה נתפסו אוחזים ידיים. צילום מהקליפ

סניוריטה או לא? שון וקמילה נתפסו אוחזים ידיים

שבועיים לאחר הקליפ הלוהט שון מנדס וקמילה קביו נתפסו אוחזים ידיים, האם מדובר באישור לזוגיות החדשה?

לאחר שנים רבות של שמועות על הזוגיות בין שון מנדס לקמילה קביו והצהרה של השניים שמדובר רק בחברות טובה, היום קצת קשה לנו להאמין כי עדיין מדובר בחברות תמימה. תמונות חדשות של השניים פורסמו היום ברחבי הרשתות החברתיות מסביב לעולם, בתמונות ניתן לראות את השניים אוחזים ידיים לאחר ערב משותף במערב הוליווד ואף ניתן לראות את מנדס מחזיק לקביו את התיק כאשר הם עוזביםאת המקום יחד.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

על פי אתר etcanada דווח כי השניים נצפו ביום רביעי האחרון הולכים ביחד לדירתו של מנדס בלוס אנג'לס לאחר ערב משותף במסעדה, שהשניים ניראו צמודים הולכים לדלת הכניסה של מנדס, וזה לא הכל.

אם זה לא מספיק, אמש בילו במשותף במסיבת יום העצמאות של שון ואז המשיכו יחד למסיבה נוספת בנובו, כך דווח מסביב לעולם. אומנם התמונות הללו לא משאירות מקום לספק, עם זאת עדיין לא יצאה הודעה רשמית מצידם על זוגיות - כך שלא ברור אם הם נהנים מהשמועות ועושים במכוון או שהם הכי מאוהבים.

 

התמונות הללו מגיעות שבועיים לאחר שהצמד שיחרר את הלהיט הענק שלהם "Señorita" שהגיע למקומות הראשונים בכל העולם ובישראל. בנוסף, לשיר מצורף קליפ לוהט שהעצים את השמועות על זוגיות בין השניים. לאחר הוצאת השיר והקליפ פורסם כי קביו נפרדה מבן הזוג מזה שנה וחצי - מת׳יו הוסי דבר שהגביר את השמועות על זוגיות בין קביו למנדס.

 
תגובות