רק ידידים? שון מנדס מכחיש את הזוגיות עם קמילה קביו. צילום מסך מיוטיוב

רק ידידים? שון מנדס מכחיש את הזוגיות עם קמילה קביו

אחרי הקליפ הלוהט והתמונות של שני הזמרים מחזיקים ידיים ומבלים יחדיו, זה די ברור שמשהו עמוק קורה בין השניים. האמנם? כשנשאל ע"י מעריצה האם הוא יוצא עם קמילה, שון הניד את ראשו בשלילה

קשה לנו שלא להאמין לסימנים, הקליפ הלוהט והצמוד של השניים, התמונות שלהם מבלים יחדיו ואף אוחזים ידיים וכל זאת על רקע שמועות שרצות כבר שנים על קשר רומנטי אפשרי בין השניים. אך כעת, נראה ששון מנדס מכחיש את השמועות על כך שקמילה היא הסניוריטה שלו.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

שון מנדס השתתף היום (א') במפגש שאלות ותשובות שנערך בלוס אנג'לס יחד עם מעריצים ומעריצות. אחת המעריצות שאלה את הזמר אם הוא וקמילה יוצאים, הזמר הניד את ראשו בשלילה ונשמעה אנחת אכזבה בקהל. אלא שחשוב לשים לב כי מנדס לא אמר בפירוש שהם לא יוצאים אלא רק עשה "לא" עם הראש. הזזת ראשו בשלילה יכולה להתפרש כסימן שהוא לא רצה לענות על השאלה, או שלדעתו השאלה לא במקום. אנחנו אופטימיים.

על אף התשובה החלקית של מנדס, קשה להאמין שמדובר בקשר חברי בלבד. רק ביום שישי האחרון דווח כי השניים נצפו מחזיקים ידיים ואף מבלים ביחד בין מסיבות. על פי אתר etcanada דווח כי השניים נצפו ביום רביעי האחרון הולכים ביחד לדירתו של מנדס בלוס אנג'לס לאחר ערב משותף במסעדה, שהשניים ניראו צמודים הולכים לדלת הכניסה של מנדס. נוסף על כך הם גם בילו במסיבת יום העצמאות של שון ואז המשיכו יחד למסיבה נוספת בנובו, כך דווח מסביב לעולם.

 

התמונות וההכחשה של מנדס מגיעות שבועיים לאחר שהצמד שיחרר את הלהיט הענק שלהם "Señorita" שהגיע למקומות הראשונים בכל העולם ובישראל. בנוסף, לשיר מצורף קליפ לוהט שהעצים את השמועות על זוגיות בין השניים. לאחר הוצאת השיר והקליפ פורסם כי קביו נפרדה מבן הזוג מזה שנה וחצי - מת׳יו הוסי דבר שהגביר את השמועות על זוגיות בין קביו למנדס.

 
 
תגובות