מורשת נגד שר החינוך: "טיפולי ההמרה מסוכנים למי שאתם". צילום: אור גפן

מורשת נגד שר החינוך: "טיפולי ההמרה מסוכנים למי שאתם"

שר החינוך הטרי, רפי פרץ, התראיין בשבוע שעבר לחברת החדשות והביע תמיכה בטיפולי המרה לקהילה הגאה. אמש (ב') הגיב השחקן, דניאל מורשת, בחשבון האינסטגרם שלו על הדברים שנאמרו

לפני כשנתיים השחקן, דניאל מורשת, יצא מהארון בפוסט בחשבון האינסטגרם שלו לאחר שבג"ץ קבע כי זוגות גאים לא יוכלו לאמץ ילדים. אמש (ב'), מורשת החליט שוב להביע את דעתו בנושא הקהילה לאחר דבריו של שר החינוך, רפי פרץ, ופרסם פוסט על כך.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

שר החינוך, רפי פרץ, נשאל בשבוע שעבר האם הוא בעד טיפולי המרה (טיפולים המיועדים לשנות נטייה מינית הומוסקסואלית להטרוסקסואלית) וענה: "אני חושב שאפשר, אני יכול להגיד לך שיש לי היכרות עמוקה מאוד בנושא החינוך וגם עשיתי את זה", אימרה זו גרמה לזעם של אנשים רבים וביניהם לא אחר מאשר כוכב הילדים, דניאל מורשת.  

מורשת פרסם בחשבון האינסטגרם שלו פוסט בו הוא מגנה את אמירותיו של השר ואף הדגיש כי: "טיפולי המרה מסוכנים לנפש שלכם, לגוף שלכם ולמי שאתם". כפי שהזכרנו זו לא הפעם הראשונה בה מורשת מקדיש פוסט לדיון הציבורי על הקהילה הלהט"בית.

השחקן, שהינו דתי לשעבר, אף פנה לעוקביו הדתיים וכתב: "אל תתנו לאנשים הרעים האלה שלובשים חיוך מכיל ואוהב כביכול להשתלט לכם על הנשמה. תפנו לאירגונים מקצועיים כמו 'איגי' ותקבלו את מלוא תשומת הלב הנכונה שאתם צריכים". את המילים האלו כתב השחקן לצד תמונה מילדותו, בתור "נער ישיבה שלא ייתן לאף אחד להמיר אותו". 

 
תגובות