היילי סטיינפלד הצטלמה עם חיילות צה"ל - והותקפה ברשת. צילום: GettyImages

היילי סטיינפלד הצטלמה עם חיילות צה"ל - והותקפה ברשת

הכוכבת ההוליוודית היהודייה, אשר מבקרת בימים אלו בארץ, נתקלה בחיילות אשר ביקשה עימה סלפי משותף. אלא מאז פרסום התמונה השחקנית הבינלאומית נמצאת תחת מתקפה מצד הגולשים ברשתות החברתיות

היילי סטיינפלד היא אחת מהכוכבות הצעירות המצליחות ביותר בהוליווד. היא השחקנית הצעירה ביותר שהייתה מןעמדת בטקס פרסי האוסקר, כיכבה בסרטים שוברי קופות כמו "פיץ' פרפקט", "רובוטריקים", "שלושה ימים להרוג", "משימה סוף" ועוד רבים, כאשר לצד קריירת המשחק שלה סטיינפלד מתחזקת גם קריירת שירה מצליחה כאשר הוציאה להיטים כמו "Love Myself", "Most Girls" ו"Starving". הכוכבת, אשר יהודייה מצידו של אביה, מסתובבת לה בארץ הקודש בימים אלו אך לצד התגובות החריפות הרגילות שמקבלים כוכבים בינלואמיים כשהם מבקרים בישראל, הפעם התפתחה סערה לא קטנה לאחר שהזמרת והשחקנית הצטלמה עם חיילות צה"ל במדים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

התמונה המדוברת של סטיינפלד והחיילות פורסם בחשבונות המדיה החברתית של צה"ל, לצד ציטוט מלהיט הגירל-פאוור של הכוכבת, "Most Girls": "רוב הבנות הן חכמות, חזקות ויפות. רוב הבנות הן עובדות קשה, עד כה אנחנו בלתי ניתנות לעצירה. היילי סטיינפלד, אנחנו לא יכולים שלא להסכים יותר". זמן קצר לאחר פרסום התמונה ברשת, החלו להישמע ברשת ביקורות קשות ממעריציה נגד השחקנית על תמיכתה בצבא בעקבות הסלפי המשותף ופרסום התמונה על ידי צה"ל. 

מאז פרסום התמונה, עמודי המעריצים של השחקנית מלאים בתגובות, אשר חלקן יוצאות נגד ההחלטה של הזמרת להצטלם על החיילות ועל תמיכתה בצבא. "היילי, את חייבת לפרסם הצהרה הבהרה עכשיו. אני מבינה שאת בחופשה שמבטאת את המורשת שלך, אבל כשאת נרגעת, נהנית ו"מוגנת" על ידי מי שפועלים באלימות, אנשים יתקפו אותך" נכתב בעמוד מעריצים אחד שלה. 

מנגד, לא מעט מעריצים גם באו להגנתה של הכוכבת: "היילי לא טעתה בשום דבר, כל מה שהיא עשתה הוא להצטלם עם כמה חיילים והיא רוצה לכבד ולעשות שלום עם כולם. לכל מי שאומר שהיא צריכה 'להסביר את זה' או 'להתנצל' , למה היא צריכה לקבל את כל השנאה הזו? היא לא מעורבת בבעיות הפוליטיות של המדינה, אז עזבו אותה".

"לא טעתה בשום דבר". סטיינפלד © gettyimages
תגובות