מתנצלת: אריאנה גרנדה הגיבה בדיחה פוגענית והותקפה. צילום מסך מהאינסטגרם

מתנצלת: אריאנה גרנדה הגיבה בדיחה פוגענית והותקפה

אין ספק כי זו אחת התקופות המוצלחות ביותר של אריאנה גרנדה. היא בראש המצעדים, בקרוב מוציאה שיר חדש ונדמה ששום דבר לא יכול לערער את מעמדה - חוץ מאולי בדיחה פוגענית שהגיבה השבוע

הזמרת המצליחה, אריאנה גרנדה, בעלת מעריצים רבים ותומכים, עוזרת לילדים רבים ומקפידה לעשות מעשים טובים, אך האם התדמית שלה עלולה להיהרס בעקבות תגובה אחת?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

זאת בהחלט אחת השנים, אם לא השנה המוצלחת של אריאנה גרנדה. לאחר שהוציאה אלבום שמככב בכל המצעדים, הופיעה בסבב הופעות מטורף, הוכרזה כאמנית (יחד עם טיילור סוויפט) עם הכי הרבה מועמדויות בטקסי ה-VMA ובמעמד כזה כל טעות הינה גורלית.

אז כנראה שאת הטעות הזו גרנדה הספיקה לעשות השבוע. הזמרת הגיבה בדיחה, שבדיעבד הייתה פוגענית, לחברה, דאג מידברוק, אשר פרסם שער של מגזין עם ג'ונבנט רמזי (ילדה אמריקאית שנרצחה). תגובתה של גרנדה לתמונה הייתה: "לא יכולה לחכות שזה יהפוך להיות לוק ההלווין שלך".  

כאשר הזמרת הבינה את הפוגעניות שבתגובתה, היא מחקה אותה באופן מיידי, אך זה לא עזר במיוחד, מכיוון שאנשים רבים כבר ראו את הכתוב והחלו להפיץ אותו. גרנדה עצמה הגיבה לאנשים הנסערים מהבדיחה הפוגענית וצייצה: "מחקתי את זה מהר מאוד והבנתי שזה בכלל לא מצחיק".

© צילום מסך מאינסטגרם arianagrande@

למרות התנצלותה, אנשים עדיין מוטרדים מכך שאריאנה פירסמה את הבדיחה מלכתחילה ובטוחים כי היא מתנצלת רק על מנת שהרוחות ירגעו לפני הוצאת השיר החדש שלה.

תגובות