בשקט בשקט: קארה דלווין ואשלי בנסון התחתנו. צילום: gettyimages.IL/Craig Barritt

בשקט בשקט: קארה דלווין ואשלי בנסון התחתנו

כוכבת הסדרה "שקרניות קטנות ויפות" והדוגמנית והשחקנית הבינלאומית קארה דלווין התחתנו לאחר זוגיות של שנה, בחתונה סודית בלוס אנג'לס. לפרטים

על פי מקורות מעבר לים, אשלי בנסון (29) - כוכבת סדרת הנוער האהובה "שקרניות קטנות ויפות", והדוגמנית/שחקנית המצליחה, קארה דלווין (26), נצפו מתחתנות בטקס סודי בכנסייה צנועה בלוס אנג'לס. בין האורחים שנצפו נכחו סופיה טרנר, האחים ג'ונאס, ושארליז ת'ורן. נושא הטקס היה סביב המנוח 'אלביס פרסלי'.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

"הן היו בטוחות בצעד שהן עושות, ומאוד מאמינות בכמה שהן משמעותיות אחת בשביל השנייה" טוען חבר קרוב שנכח בטקס. "הן לחלוטין נועדו אחת לשנייה, והיה אפשר להבין זאת בעקבות החיוכים על פניהן. אפשר להבחין שהן רציניות לגבי מה שהן עושות, אך עדיין מתעסקות בלעשות המון פאן. הן רצו את זה שקט, צנוע, וקל". על פי הדיווחים, השתיים לבשו שחור, והצטלמו בסוף טקס הנדרים בצילומים אייקוניים. וכל זאת לאחר שהן נצפו עונדות טבעת אירוסין בזמן חופשתן בסנט-טרופז. 

שמן של קארה ואשלי נקשרו לראשונה בצורה רומנטית בחודש מאי 2018. באוגוסט 2018 אשלי דיברה על מערכת היחסים בינהן ואמרה: "תמיד הייתי מאוד פרטית לגבי מערכות היחסים שלי, אני חושבת שזה פשוט יותר טוב ..." הבנות אישרו באופן רישמי את מערכת היחסים שלהן ביוני 2018 לאחר חודשים שבהם הבחינו בהם באירועים שונים של השטיח האדום יחד, כולל שבוע האופנה של פריז.

תגובות