לא שוקלת מילים: קמילה קביו מספרת על האהבה בחייה.  gettyimages.il/ Jeff Spicer

לא שוקלת מילים: קמילה קביו מספרת על האהבה בחייה

כשלוש שנים עברו מאז עזיבתה של קמילה קביו את להקת "פיפת' הרמוני", אך בראיון שערכה החליטה לדבר על היחסים המורכבים עם בנות החבורה ואף דיברה על ההתאהבות הטרייה שהגיחה לחייה

את הזמרת קמילה קביו אין אחד שלא מכיר היום, אך ישנם רבים שלא זוכרים שאת התחלת הקריירה שלה עשתה יחד עם להקת "Fifth Harmony". בראיון החליטה הכוכבת לשתף ולספר על העזיבה והקשר שנותק ומסרה כמה פרטים על האהבה שהגיחה לחייה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

לפני כשלוש שנים עזבה הזמרת, קמילה קביו, את הלהקה איתה התחילה את דרכה ב"אקס פקטור" - "Fifth Harmony". באותה תקופה היה נראה כי הלהקה לא קיבלה את עזיבתה של הזמרת והתחלתה החדשה בקריירת סולו ברוח טובה, ובטקס ה-VMA בשנת 2017, עשו תנועת ריקוד על הבמה שסימלה את "סילוקה" של קביו מהלהקה.

 

הזמרת החליטה להתייחס בראיון למגזין "Variety" לפרישה מהלהקה ואמרה כי חברות הלהקה היו מודעות לכוונותיה להמשיך בקריירת סולו וכי מאז העזיבה לא נשארה בקשר עם אף אחת מהן. "לא בגלל שנשארה איבה כלשהי - רק מסלולי חיינו התפצלו. אבל אם הייתי רואה מישהי מהן בטקסי פרסים, הייתי אומרת שלום וזה יהיה מגניב לחלוטין. זה מרגיש כאילו היה איפוס רק בגלל הזמן שחלף", אמרה קביו.

© צילום: GettyImages

בנוסף לדבריה על הלהקה, קביו החליטה לדבר גם על חיי האהבה שלה. כידוע, בזמן האחרון צצו שמועות רבות ואף סרטונים ותמונות של קמילה קביו ושון מנדס מתנשקים, אך השניים טרם אישרו את הזוגיות המתפתחת בניהם. בראיון היא מספרת בעילום שם על התאהבות חדשה שגורמת לה להשראה רבה והשפיעה רבות על האלבום החדש שלה: "התאהבות זה כמו כמות אינסופית של רמות ושכבות וזוויות. התאהבתי ופשוט נפתחתי. הכל נכתב ברגע הנוכחי".

 

אבל אל דאגה, קמילה גם הזכירה את מנדס האהוב וואמרה שהיא נהנית לעבוד איתו: "אני מכירה את שון כל כך הרבה זמן, וזה כל כך כיף להתחיל לעבוד ולעשות דברים עם מישהו שיש לו הרבה משמעות בשבילך".

© צילום: GettyImages.ILFrazer Harrison

אז אנחנו בינתיים נקווה כי האיש האהוב בחייה של קביו הוא אכן מנדס כי הם לגמרי הפאוור קאפל שלנו!

תגובות