רכילות בקטנה: ליאנה עיון ועדן חסון מגיבים על הזוגיות. צילום מסך מהאינסטגרם

רכילות בקטנה: ליאנה עיון ועדן חסון מגיבים על הזוגיות

השבוע ב"רכילות בקטנה": נועה קירל ויעל שלביה מודות לאקס, דנה פרידר בהודעה דרמטית, הזוגיות החדשה של אריאנה וגם: כל הפרטים על הסדרה שחוזרת למסך

אם הייתם עסוקים מידי בלבלות וליהנות מהימים האחרונים של החופש הגדול ולא הספקתם להתעדכן, גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

כאן גרים בכיף

עד לפני שלושה חודשים השחקנית, שירן סנדל, וזוכה האח הגדול, אסף גורן, עוד הכחישו את מערכת היחסים הרומנטית ביניהם, אך בכמה החודשים שעברו מאז הם הספיקו לעבור עוד כמה דברים שחיזקו את הזוגיות שלהם כמו: קליפ משותף לשירו החדש של גורן וביקור אצל ההורים שלו. אבל, הצעד המשמעותי ביותר בין השניים היה השבוע, כשבעת קביעת המזוזה בביתו החדש של גורן ביפו הוא הכריז שהם גרים יחד, או ליתר דיוק על פי דבריו "בערך גרים ביחד".

אסף גורן ושירן סנדל
אסף גורן ושירן סנדל © צילום: מאיה ברק

כוכבת

אחרי שחשפנו את הצטרפותה ל"אחותי קפצה כיתה 3", השחקנית האהובה וכוכבת "כפולה", דין הפנר, הולכת לכבוש את כולנו בעוד סדרה חדשה והולכת להצטרף ל"אבא מטפלת". מדובר סדרה קומית חדשה שתשודר בערוץ טין ניק עם האחד והיחיד שמצחיק את כולנו - יובל סמו. לא יכולים לחכות!

© צילום מסך מאינסטגרם

הבויפרנד החדש

נראה שהרמזים שקיבלנו לאחרונה מעבר לים ממשיים, כי לפי הדיווחים אריאנה גרנדה והזמר, מייקי פוסטר, ביחד. אילו רמזים? אנחנו כמובן מתכוונים לקליפ החדש של אריאנה שנקרא 'בויפרנד' שבו מככב לצידה הראפר מייקי פוסטר, בנוסף לכך היה קשה שלא להתעלם מהקרבה הפיזית והלוהטת של השניים במהלך הקליפ. וכדי לאמת את השמועה, מקורביה של הזמרת אמרו כי: "החברות בין אריאנה למייקי קיבלה תפנית מלאת תשוקה. בשקט בשקט הם עלו שלב ביחסים... הם בודקים את השטח".

 
 

הם חוזרים

סדרת הדרמה הספרדית, "אליטה", שכבשה את עולם הצעירים בשנת 2018 חוזרת לעונה שנייה. השבוע פורסם טיזר מסקרן במיוחד של כוכבי הסדרה לקראת העונה השנייה. כמו העונה הראשונה, גם העונה השנייה שתעלה ב-6 בספטמבר לנטפליקס צפויה להתעסק בהבדלי המעמדות בין הדמויות.

לא רק זמרת

זמרת השנה של ישראל, עדן בן זקן, צילמה קליפ חדש לקראת סינגל שנקרא ״בונסוואר״ שעתיד לצאת בשבוע הבא. את השיר החדש כתבו משה בן אברהם ואלעד טרבלסי, והלחינו עדן בן זקן, אופק יקותיאל ומשה אברהם. את התסריט לקליפ ״בונסוואר״ כתבה בעצמה עדן בן זקן, זו הפעם הראשונה שהיא כותבת ומביימת לצידו של לירן סגל קליפ.

© צילום: שרון רביבו

רצה עם הלב

השופטת הקורעת של "דה וויס" חשפה השבוע זוגיות מפתיעה עם יוצא ריאליטי מוזיקלי אחר. נסרין קדרי יוצאת תוכנית ריאילטי בעצמה ("אייל גולן קורא לך" - במידה ושכחתם) חשפה השבוע את הזוגיות עם מתמודד "אקס פקטור" לשעבר, אופק פרק "המלאך". מעבר להשתתפותו בתוכנית זו, מוכר יוצא התוכנית גם על ידי עיבודים רבים שעשה ושיריו "הלב שלך בממתינה" ו"אוהבת אותי" שהפכו ללהיטים. מערכת היחסים בין השניים עוד טרייה ובמהלכה הם הספיקו לבלות סופ"ש רומנטי בצימר. אנחנו מלאי תקווה שהצעד הבא בניהם יהיה דואט משותף.

סיכוי לקאמבק?

שני אקסים מיתולוגיים התראו השבוע באירוע ה"סאנדיי סרוויס" השבועי שעורכים קים קארדשיאן וקניה ווסט והעולם - ממש לא נשאר אדיש לתמונות. הכל התחיל בזמן מעצרו של הראפר אייסאפ רוקי בשוודיה בעקבות חשד למעורבותו בקטטה. תהליך שחרורו החל בזכות חברו ווסט שעירב בפרשה את נשיא ארה"ב דונאלד טראמפ שפעל לשחרורו ובסופו של דבר גם הצליח וצייץ בטוויטר "אייסאפ רוקי שוחרר מבית הסוהר ועושה את דרכו הביתה!". אם חשבתם שכל זה היה מלהיב תתכוננו לדבר הבא – מפגש מרגש אירע בינו לבין האקסית קנדל ג'נר בשישי האחרון! דבר שהעלה לא מעט תהיות מטעם המעריצים לגבי קאמבק מטורף.

הפרידו כוחות

לאחר שנתיים של נישואים וזוגיות משותפת של דנה פרידר ודין שטרן, הזוג החליט להפריד כוחות ולהתגרש. מהם נמסר כי: "אנחנו נפרדים באהבה ובחברות". מאחלים הצלחה לשניהם!

מאחורי הגב שלנו

השבוע הזמר, עדיאל תיירי, חימם את ג'ניפר לופז בהופעותיה. אם גם אתכם הפתעה הבחירה דווקא בתיירי אז התשובה לכך היא שמטעמו של הזמר שולם לג'ניפר לופז כ-50 אלף דולר על מנת שיחמם אותה כ-15 דקות. מופתעים?

הכי צעירה

אחרי שנחשפו חלק מן שמות הסלבס שישתתפו בעונה הבאה של "הישרדות" (כמו ישראל אוגלבו ואסף גורן) השבוע עלה שמה של כוכבת וזמרת צעירה, עדי ביטי כמי שהולכת להצטרף לתוכנית. ביטי שוברת שיא והיא המתמודדת הכי צעירה בתולדות התכנית. אנחנו חושבים שלגמרי מגיע לה ומתים לראות אותה על המסך!

© מאיר כהן, באדיבות יחסי ציבור

מסרבים להודות

בחודש האחרון רצו הרבה שמועות על זוגיות בין הזמר, עדן חסון, לבין השחקנית, ליאנה עיון, והם אף נצפו יחד צמודים במיוחד - למרות הפרסומים השניים עדיין לא מודים בכך. מעריצים שאלו אותם מדוע הם לא משתפים בחיי הזוגיות שלהם, והשחקנית ענתה כי: "אני לא מסתירה פשוט לא דחוף לי לשתף. אף פעם לא הבנתי למה זה מעניין אנשים, אני חייבת להודות". הזמר הצעיר, ענה תשובה דומה גם כן: "לא מסתיר יותר מידי אבל גם לא צורך שאני בזוגיות (או לא). דעתי בנושא היא שמה שקורה לי בלב או במיטה לא צריך להיות עניין של התקשורת".

© צילום מסך מאינסטגרם

לב ענק

במסגרת מיזם "הסלפי של אפי", כוכבי הרשת המובילים: ליאל אלי, אלי ודניאל אליהו, לירז סבג, רונית וג'ונתן, שחר ליבנה וקים עדן גזית הגיעו אמש לסניף ACE בתל אביב והציעו לקהל הרחב תמונת סלפי תמורת תרומה צנועה לעמותת אפי אספרגר. את האירוע הנחה אורי יצחקי שהכריז בסיום כי נתרמו מעל ל8000 ש"ח עבור העמותה. כל הכבוד!

© צילום: רוני דלמאי

הפתעה!

הזמרת והשחקנית נופר סלמאן חגגה 21 שנים ובמיוחד בשבילה הגיעו החברים מכל הסדרות והמחזמר בו מככבת סלמאן, לוילה של אלוני מיוזיק בראשון לציון, ביניהם: אגם רודברג, ברק שמיר, עדן חסון, ניר דמירל, משפחה וחברים קרובים! הזמרת הצעירה שרק בת 21 כבר מחזיקה בלהיטים גדולים ובנוסף לשירה נחשבת לאחת השחקניות החמות ביותר בישראל - בימים אלו היא מגלמת את התפקיד הראשי במחזמר "זה אני" בתיאטרון הקאמרי ומצטלמת לסדרת הדגל החדשה של קשת 12 "עיניים". שיהיה במזל טוב ורק הצלחה!

© צילום: עידן מדיה

פירקו את החבילה 

הדוגמנית, בלה חדיד, והזמר, דה וויקנד, החליטו באופן רשמי להיפרד זה מזו. זאת שנה לאחר שחזרו לזוגיות לאחר שב-2016 הם נפרדו לראשונה. מקור מסר ל E! news כי המרחק הפיזי ביניהם היה פקטור בזוגיות שלהם "הם במקומות שונים כרגע, פיזית ונפשית. בלה מתכוננת לשבוע האופנה ואבל (דה וויקנד) עובד על המוזיקה שלו". עוד מסר המקור כי לאחרונה הם רבו לא מעט ולא בילו זמן איכות כמה חודשים.

© אינסטגרם

מאמי אין לי אקסים. האומנם?

מי היה מאמין שנראה שוב על סט אחד את ברק שמיר יחד עם האקסיות המיתולוגיות נועה קירל ויעל שלבייה? מאז שהוכרז כי ברק מצטרף לנבחרת הפרזנטורים של "רנואר", היינו בספק לגבי תמונות משותפות עם האקסיות המפורסמות והמצליחות, אך מסתבר שמישהו בהפקה ראה את הפוטנציאל ואת הבאזז המטורף שמפגש תצלומי שכזה יכול ליצור ובזמן הצילומים בקייב נערך סשן מיוחד הכולל תמונות של השלישייה ואף תמונות נפרדות של שמיר וקירל/שלביה. לאחר הצילומים העלתה קירל סטורי ורשמה: "אחרי יום קשה בתקופה אינטנסיבית מאוד". מעניין מה מרגי חושב על זה...

© באדיבות יחסי ציבור

יביא לה ורד?

סערה חדשה מסעירה כרגע את הביצה בעקבות גמר ריאליטי מפתיע במיוחד! אנחנו משערים שאת סוף עונה הזו של "הרווקה" אף אחד לא צפה קודם - הרווקה, האנה בראון, נתבקשה לבחור בין שני הפיינליסטים, וכך עשתה. אולם, תפנית פקדה את העלילה כשגילתה בראון כי בחרה בפיינליסט שבא לתוכנית כדי להתפרסם ולא כדי לחפש זוגיות. הרווקה המאוכזבת פנתה לפיינליסט השני, טיילר קמרון והוא נענה לבקשתה לצאת לדייט. אם חשבתם שזה מסובך תקראו את זה - יום למחרת קמרון נתפס יוצא עם הדוגמנית הבינלאומית ג'יג'י חדיד, ועד מהרה הגיעו שני דייטים נוספים. את הדייטים בין חדיד לקמרון אישש מקורב שלו "הם הסתדרו מעולה והשיחה זרמה. שניהם הבהירו כי הם מעוניינים זה בזו".

© צילום מסך מאינסטגרם

עפים על זה

ביום שישי האחרון נערכה הקרנת הבכורה של הסרט "אנגרי בירדס הסרט 2", ביס פלאנט. הפעם, את קדמת הבמה נתנו לכוכבות הגדולות של הסרט, המדבבות הרשמיות, היאלי גרשון ועמונאל פפר (הבנות של), שהצטלמו עם הילדים במתחם, חילקו חתימות ונהנו מאוד עם בובת ציפור האדומה (והענקית יש לציין). בלטה בהיעדרותה, עלמה ורסאנו, בתה של גל גדות, שגם מדובבת בסרט בשתי הגרסאות, גם העברית וגם האנגלית.

© צילום: שוקה כהן

התפוח הגדול

בתחילת השבוע יצאו חבורת כוכבים לטיול פוטוגני במיוחד בעיר הגדולה - ניו יורק. החבורה כללה את עומר חזן, אלין כהן, מור סילבר, עומר נודלמן, מאמנת הכושר ליקי והצלם מאיר כהן. כל אלו לא הפסיקו לשגר לארץ תמונות מעורערות קנאה של לוקשיינים ענקיים המזוהים עם ניו יורק. כל זה כחלק מהיותם שגרירים של "סמסונג" והם אף נכחו באירוע ההכרזה והשקה הגדול של המכשיר החדש שלהם. אל תשכחו לקנות לנו משהו בחזור, כן?

עומר חזן ואלין כהן
עומר חזן ואלין כהן © באדיבות יחסי ציבור
תגובות