שייך לה: כל הסימנים לכך שטיילור סוויפט מאורסת. צילום מסך מהאינסטגרם

שייך לה: כל הסימנים לכך שטיילור סוויפט מאורסת

לאחר כמה מערכות יחסים מתוקשרות, נראה כי הזמרת, טיילור טיילור סוויפט, מצאה את האחד ושינתה סטטוס למאורסת. כל הפרטים

הזמרת, טיילור סוויפט, לא מפסיקה לספק שערוריות ומידי פעם גם ידיעות משמחות, כמו רמיזות לאירוסים יחד עם בן זוגה, ג'ו אלווין. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

אחרי הקריירה המטורפת של הזמרת, טיילור סוויפט, כולנו עוקבים, אך גם אחרי חיי האהבה שלה יש סיקור מתמיד. בזמן שסוויפט ובן זוגה הנוכחי, ג'ו אלווין, החלו להראות יותר בציבור, החלו שמועות על אירוסים שגברו לאחר פוסט של הזמרת.

כזכור, לפני שסוויפט הגיעה לגיל 30, היא גילתה כי הגיל מביא עימו כמה שאלות חודרניות כמו - "מתי תתחתני?". בראיון למגזין הזמרת ענתה על השאלה בחריפות ואמרה: "אני באמת לא חושבת ששואלים גברים את השאלה הזו כאשר הם מגיעים לגיל 30. אז אני לא הולכת לענות על השאלה הזאת עכשיו".

אך למרות הסתייגותה, ממקור המקורב לזמרת נמסר כי היא בהחלט מוכנה להתחתן ורוצה לעשות זאת עם אלווין. "החברים של טיילור מדברים כולם על הצעה ואיך היא באמת רוצה להתחתן עם ג'ו, הוא בחור החלומות שלה" מסר המקור. בנוסף לכך, גם בן זוגה הראה עיניין וחשב על להציע נישואים לסוויפט כבר בשנה שעברה בצורה בלתי נשכחת.

© אינסטגרם

מלבד המקורות המקרובים והמחקר על ידה של טיילור לגבי מיקומן של כל הטבעות (מעניין שביד בו אמורה להיות טבעת האירוסים אין אף טבעת אחרת לא?), מה ששיגע את הרשת והציף עוד יותר את השמועות היה פוסט שהעלתה הזמרת יחד עם מילות השיר "Lover". 

"ליבי הושאל ושלך היה כחול. הכל טוב שנגמר טוב, בסופו של דבר איתך" כתבה סוויפט מתוך מילות השיר שלה. לכאורה המשפט נראה תמים, אך לאוהבי החתונות שבסביבה הכל כבר מובן. ישנו מנהג בו כלות מנסות לאסוף ביום חתונתן "משהו ישן, משהו חדש, משהו מושאל, משהו כחול" למזל טוב - הבנתם את הרמז?

לאחר שהמסקנות הופצו ברשת, סוויפט עצמה אף עשתה לייק לאחד הפוסטים המפרטים על כך והעלתה את החשד עוד יותר. אז כנראה שאין לנו הרבה מה לדאוג - כי משהו מושאל ומשהו כחול לזמרת כבר יש, רק נשארה החתונה. 

תגובות