הפרידו כוחות: מיילי סיירוס וליאם המסוורת נפרדו. צילום: gettyimges.ILDia Dipasupil

הפרידו כוחות: מיילי סיירוס וליאם המסוורת נפרדו

שמונה חודשים לאחר שהתחתנו, השחקן ליאם המסוורת' והזמרת מיילי סיירוס החליטו לפרק את החבילה ולהיפרד. "השניים החליטו כי הכי טוב שהם יתמקדו בעצמם ובקריירה שלהם" אמר מקורב לשניים

עשר שנות זוגיות בהן השניים הספיקו להתארס פעמיים, להיפרד, להתחתן בטקס סודי ואף להיקשר בשמועות על הריון - כעת, נראה שהזוג האהוב החליטו לקחת הפסקה זה מזרועות זו.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

"ליאם ומיילי הסכימו להיפרד לתקופה הנוכחית. בזמן שהם מתפתחים ומשתנים כבני זוג וכאידיאלים, הם החליטו שההיפרדות היא הדבר הטוב ביותר בזמן ששניהם מתמקדים בעצמם ובקריירה", לרלר מקור מקורב לזוג בפני מגזיני הרכילות בחו"ל. "הם עדיין נשארים מחוייבים להורות על בעלי החיים שלהם במסירות ובאהבה בתקופה הזו". ההצהרה נחתמה בבקשה לכבד את פרטיותם של השניים.

מיילי סיירוס ליאת המסוורת
מיילי סיירוס ליאת המסוורת © צילום: gettyimages.IL/Jamie McCarthy

אמנם, כבר יממה לפני ההצהרה הרשמית היה ניתן להעלות ספקולציות על בסיס תמונת אינסטגרם שהעלתה סיירוס בה ניתן לראות כי היא אינה עונדת את טבעת החתונה של השניים. דבר שמרמז על כך שייתכן כי ההחלטה על הפרידה ננקטה לפני מספר ימים. 

סיירוס והמסוורת' החלו לצאת ב-2009, כאשר הכירו על סט הצילומים של סרטם "השיר האחרון". הם התארסו ב-2012 אך נפרדו שנה לאחר מכן. הם חזרו זו לזרועות זה ב-2015, התארסו מחדש ב-2016 והתחתנו בדצמבר האחרון בחתונה סודית שהתגלתה באמצעות סטורי של ידיד קרוב של מיילי. לאחר מכן השניים אישרו כי הם בעל ואישה כדת ודין, חודש לאחר מכן אף צצו שמועות על הריון שלאחר מכן נשללו על ידי מיילי. אך כאמור הלילה (א') דווח כי השניים החליטו לקחת הפסקה ולהיפרד. 

 

 
תגובות