תזכיר לי? הסלבס שהחליטו לשנות את שמם. צילום מסך מאינסטגרם

תזכיר לי? הסלבס שהחליטו לשנות את שמם

איזו זמרת שינתה את השם כדי שלא יבלבלו אותה עם מישהי אחרת? מי החליטה לשנות את שמה בעקבות הצקות? אספנו לכם את הסלבס שהחליטו לשנות את שמם

ללא מעט אנשים יש תסביכים עם שמם, יש כאלו שאוהבים אותו מאוד ויש מי שלא ממש מרוצים ובוחרים לשנות אותו. מסתבר שעניין זה לא פוסח גם על הסלבס האהובים שלנו - אז הנה לכם רשימה של מפורסמים שהחליטו לשנות את שמם.  

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

רן דנקר

הידעתם שאליל הבנות הנצחי, רן דנקר, נולד בכלל בשם חליל דנקר? כנראה שלא, כי כבר כשהיה בן שבע החליט דנקר לשנות את השם חליל לרן. הבחירה המקורית בשם חליל נעשתה על ידי אביו, השחקן, אלי דנקר, שבאותה התקופה שיחק דמות בסרט בשם 'חליל'. אך דנקר החליט לשנות את שמו בעקבות חוסר הפופולריות של השם. בכל מקרה, השנים עברו ונדמה כי בתקופה זו דנקר דווקא מתחבר לשמו המקורי, הוכחה לכך ניתן למצוא בחשבון האינסטגרם שלו שם מוצג כרן דנקר חליל.

קייטי פרי

הייתם מאמינים שאפילו אחת הזמרות הכי מצליחות נולדה בכלל בשם אחר? מסתבר שקייטי פרי נולדה בכלל בשם קתרין אליזבת' הדסון. בתור זמרת צעירה היא רצתה שיזהו אותה בזכות מי שהיא ולא יבלבלו אותה עם מפורסמים אחרים - שכן, אתם בוודאי מכירים את השחקנית, קייט הדסון, מהסרט "איך להיפטר מבחור בעשרה ימים" שנשאה את אותה השם כמעט בדיוק. לכן, החליטה הזמרת לשנות את שם משפחתה לשם משפחתה הקודם של אמה, פרי, וכך נולד שמה החדש – קייטי פרי, אותו אין כמעט אחד בעולם שלא מכיר!

נועה קירל

אם כבר הזכרנו את אחת הזמרות הכי מצליחות אי פעם, בואו נחזור לביצה המקומית ונדבר על אחת הזמרות הכי אהובות וצעירות שידעה מדינת ישראל, הלוא היא נועה קירל. כשהכוכבת הייתה עוד בחיתוליה שמה היה בכלל נויה קירל, אולם כשהתגלתה אצלה מחלת כליות שהביאה לבעיות בריאותית אצל הילדה הצעירה, החליטה המשפחה לקחת אותה לרב שיסייע לה. בהצעתו של הרב הוחלט לשנות את שמה של קירל מנויה לנועה.

© יוטיוב

דאב קמרון

כוכבת נוספת ששינתה את שמה זוהי השחקנית, דאב קמרון. קמרון, שהפכה בשנים האחרונות לאחת השחקניות הכי מזוהות עם ערוץ דיסני בזכות הסדרה "ליב ומאדי" והסרט "היורשים", עברה אירוע טרגי בגיל צעיר שגרם לה לשינוי שמה. כשהייתה בת 15 התאבד אביה, הדבר ציער אותה מאוד והיא החליטה לשנות את שמה מקלואי סלסט הופמן לדאב קמרון. שינוי השם נעשה בתור מחווה לאביה שנתן לה את הכינוי דאב בצעירותה, לדבריה "אבי קרא לי דאב הרבה יותר משקרא לי קלואי... אז החלטתי לשנות את שמי כדי שיהיה חוקי לכל דבר".

מיילי סיירוס

דאב קמרון אינה הכוכבת היחידה ששינתה את שמה בעקבות כינוי שקיבלה בצעירותה, כי גם מי שהייתה בעברה כוכבת דיסני בחרה לשנות את השם על פי כינוי שניתן לה. אלילת הנוער הנצחית, מיילי סיירוס, נולדה בכלל בשם דסטני הופ סיירוס ובשנת 2008 (כשנתיים לאחר עליית הסדרה "האנה מונטנה" שהכניסה אותה לתודעה העולמית) החליטה השחקנית הצעירה לשנות את שמה למיילי ריי סיירוס. הסיבה לכך היא שבילדותה הרבתה סיירוס לחייך הרבה, דבר שהכנה לה את הכינוי סמיילי (שעם השנים נהפך למיילי). הסיבה להוספת השם השני ריי היא מחווה לסבה שנפטר.

 

© Gettyimages.IL/Frazer Harrison

 

ברונו מארס

אם אי פעם קרה לכם שהגדירו אתכם על פי סממן חיצוני שלכם כמו שם או מראה, מסתבר שזה משהו קרה גם לזמר הלטיני - ברונו מארס  (או לפחות משהו שהוא רצה להימנע ממנו). הזמר המפורסם לא רצה שיגדירו אותו כזמר לטיני רק בגלל שמו שמעיד על מוצאו ולכן, החליט לשנות את שמו מפיטר ג'ין הרננדז לברונו מארס. השם ברונו ניתן לו כבר בהיותו בן שנתיים ע"י אביו, משום שהזכיר לו את המתאבק ברונו סמרטינו והשם מארס נבחר בתור בדיחה, "מארס נשמע גדול מהחיים" כך אמר הזמר באחד מראיונותיו.

ג'ניפר אניסטון

לטענתה של ג'ניפר אניסטון גם היא שינתה את שמה בעקבות החלטה של אביה. השחקנית המצליחה אניסטון כנראה לא נפלה רחוק מהעץ המשפחתי וניחנה בכישרונו של אביה שהיה שחקן בעצמו. שמה הסודי הוא ג'ניפר לין אנסטסיק (ולא ריצ'ייל גרין במידה וחשבתם כך) וההחלטה לשנות את שם המשפחה הגיעה מצד אביה ג'ון אניסטון שבחר לשנות את שם המשפחה היווני כדי להקל על הגייתו של השם, דבר שיכול לעזור בעסקי הבידור ועשוי לסייע בקבלת הצעות עבודה.

יעל שלביה

אמנם הדוגמנית הצעירה והמבטיחה, יעל שלביה, לא לגמרי שינתה את שמה אלא רק הוסיפה שם, אבל באמת נדמה לכם שהיינו מוותרים עליה? הדוגמנית היפיפייה נולדה בשם יעל כהן. אולם, כשהכירה את הסוכן עמרי יערי ששמע את שמה השני, שלביה - שניתן לה על שם סבתה, הוא הציע לה לשנות את שמה ולוותר על הכהן. השתלם?

 

© אינסטגרם

 

ליאה מישל

לצערנו יוצא לנו לא מעט לשמוע על בני נוער שסובלים מהתעללויות מילוליות ופיזיות בבתי הספר, שחקנית שבצעירותה גם סבלה מהצקות היא ליאה מישל. בילדותה שמה של מישל היה ליאה מישל צרפתי, שם המשפחה צרפתי לא נשמע טוב באוזניהם של שאר התלמידים בבית ספרה והם החליטו לגנות אותה בגינויים שונים.  "אני לא משתמשת בשמי האחרון כי בבית הספר ספגתי עליו כינויים קשים", כך הסבירה זאת מישל, בתרגום חופשי. חשוב לנו לציין שבמידה ואתם סובלים מהצקות כאלו ואחרות או מכירים מישהו שסובל מהן, כדאי לפנות לעזרה מהורים, חברים ומורים שיסייעו לכם.

תגובות