מחכה לאור ירוק: יובל וין מבקשת מגל גדות שתגשים לה חלום. צילום: אינסטגרם/ gettyimages_IL/Pascal Le Segretain

מחכה לאור ירוק: יובל וין מבקשת מגל גדות שתגשים לה חלום

השחקנית יובל וין, שבטח מוכרת לכם מתפקידה כדניאל איצקוביץ' ב"רמזור", העלתה לרשתות החברתיות פוסט מצחיק במיוחד שפונה לגל גדות בו היא מבקשת שתגשים לה חלום

מחכה לאור ירוק: את יובל וין אתם בטח מכירים מ"רמזור", הסדרה המיתולוגית שהפכה אותה למוכרת ומזוהה בכל בית בישראל, בתור הבת של איצקו ולילך. היום, היא כבר חיילת בצה"ל ושחקנית – אבל עם עוד חלום אחד להגשים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אתמול (ד') יצאה וין בקריאה נרגשת ברשתות החברתיות ובקשה לעזרה: להגשים לה את החלום לשבת עם גל גדות לקפה. את הקריאה היא הפיצה בצורה מצחיקה במיוחד, שגרמה לנו להיזכר בעולם שהכרנו בשנת 2008, שהיה שונה מאוד, בעיקר עבורה. "כנראה שעשיתי טעות בדרך. בשנת 2008 אני הייתי יותר מפורסמת ממך, אותי הכירו בכל בית בישראל ואת היית פרזנטורית של קסטרו. ואז, הכל התהפך", היא כתבה. המהפך הגיע כמובן עם הליהוק של גדות לתפקיד וונדרוומן בסרטים החדשים שהופקו, שגרם לה להפוך לכוכבת בינלאומית בן לילה. וין לעומת זאת, המשיכה לשחק בארץ ועדיין מזוהה ביותר עם תפקידה הנוסטלגי ב"רמזור".

© צילום מסך מפייסבוק

"יש לי חלום לתקן את העוול ולשבת איתך לקפה כדי שאוכל להבין מה השתבש לי בדרך. תיפגשי איתי גל. תיפגשי איתי. אמנם יש בנינו 31 סנטימטרים אבל אני בטוחה שנצליח לדבר אחת עם השנייה בגובה העיניים", סיימה את הבקשה.

התגובות להן זכתה וין עד כה היו משועשעות ומפרגנות, וכמובן מלאות אזכורים לתפקיד שמילאה לפני למעלה מעשור. אנחנו לא יודעים אם החלום של יובל אכן יתגשם אבל מה שבטוח – אנחנו מחכים לראות אותה שוב משחקת בפריים טיים ומבחינתנו היא לגמרי וונדרוומן.

 
תגובות