קול הכבוד: האחים ג'ונאס משמחים מעריצה בבית חולים. צילום מסך מאינסטגרם

קול הכבוד: האחים ג'ונאס משמחים מעריצה בבית חולים

הרשתות החברתיות מתפוצצות מאהבה כלפי האחים ג'ונאס, והאמת? הכי מגיע להם בעולם! להקת הבנים האהובה עצרה לרגע את לוח הזמנים העמוס שלה כדי לשמח מעריצה בת 16 שלא הצליחה להגיע למופע

לילי ג'ורדן הייתה אמורה לצפות בהופעה של להקהת הבנים האהובה עליה שהתקיימה השבוע בעיר הרשי שבפנסילבניה, ארה"ב.  במקום זאת, היא מצאה את עצמה מאושפזת בבית החולים בעקבות טיפולים שנאלצה לעבור לטיפול במחלת הסרטן. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מכיוון שהיא הייתה שבורת לב ועצובה על הפסד ההופעה, היא העלתה פוסט לחשבון האינסטגרם שלה שמביע את האכזבה שלה. באותו הפוסט ג'ורדן הצעירה הזמינה בהומור את חברי הלהקה לבקרה בחדרה בבית החולים.

"הייתי אמורה להיות בהופעה שלכם מחר, אבל במקום זאת אני נמצאת בצדו השני של הרחוב, עושה טיפולי כימותרפיה", כתבה ג'ורדן, "אם תרצו לקפוץ, אתן לכם את מספר החדר שלי". 

להפתעתה, הפוסט שלה שותף ברשתות החברתיות עד שהפיד של האחים ג'ונאס הוצף בבקשות מגולשים אחרים שילכו לבקר אותה. כתגובה לכל הבקשות שהציפו רת הרשת, שלושת האחים הגיעו לביקור בחדר בית החולים לפני ההופעה המדוברת. ג'ורדן הצעירה הופתעה והתרגשה מאוד. תכלס', אנחנו מבינים אותה. 

Jonas Brothers visit Penn State Children's Hospital

We’re a ‘Sucker’ for a great surprise! Four Diamonds teen Lily Jordan had to miss the Jonas Brothers concert, but some special guests dropped by Penn State Children’s Hospital to visit her before the show. Turn the sound on!

פורסם על ידי ‏‎Milton S. Hershey Medical Center‎‏ ב- יום שבת, 31 באוגוסט 2019

 

 

תגובות