תוקפים בפסטיבל: פעילי זכויות בעלי חיים נגד ג'ניפר לופז. Theo Wargo/gettyimages_IL

תוקפים בפסטיבל: פעילי זכויות בעלי חיים נגד ג'ניפר לופז

מידי שנה בתחילת חודש ספטמבר מתקיים פסטיבל הסרטים הבינלאומי בטורנטו. השנה הגיעה אל הפסטיבל ג'ניפר לופז, שזכתה להפתעה לא נעימה מפעילי זכויות בעלי החיים. כל הפרטים

הסלבס האהובים מגיעים לאירועים רבים, מתלבשים ומתכוננים במיוחד לשטיח האדום. אבל מה שהזמרת, ג'ניפר לופז, לא ציפתה שיקרה לה בשטיח - זו התפרצות מצד פעילי זכויות בעלי החיים שלא אהבו במיוחד כמה מעשים שלה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בשבת בערב התקיים פסטיבל הסרטים הבינלאומי בטורונטו, אליו הגיעה הזמרת, בעקבות השתתפותה בסרט "נוכלות בלי חשבון". הזמרת זכתה להתפרצות בשטיח האדום מטעם פעילי זכויות בעלי חיים, בעקבות הלבוש שלה, אשר קראו לעברה להפסיק ללבוש פרווה אמיתית וכי היא לא אוהבת חיות.

ג'יי לו ניסתה להתעלם מהמפגינים אך היה ברור כי היא מבחינה בהם (לא היה אפשרי שלא). הזמרת ידועה בכך שהיא לובשת רבות פרווה אמיתית ואף בסרט בו היא משתתפת ישנה סצנה בה היא עם פרווה (לא ברור אם אמיתית או לא). המפגינים החליטו להגיע ולהשמיע את קול החיות וצעקו ללופז "יש לך דם על הידיים". 

גם חדשות משמחות יש בגזרתה של הכוכבת - ישנן שמועות כי לופז וארוסה, אלכס רודריגז, התחתנו בשבוע שעבר, אך כרגע נראה כי המידע נשאר בגדר שמועה ובכל מקרה גם טרם פורסם תאריך לחתונה.

 

תגובות