מסתורי: השמועה אומרת ש... הכוכבים מכחישים. צילום מסך מהאינסטגרם

מסתורי: השמועה אומרת ש... הכוכבים מכחישים

שמועות רבות צצות בתקשורת על מפורסמים שממהרים להכחיש אותן, אך האם כולן שקריות? אספנו את ההכחשות הכי מוזרות ומטורפות של הכוכבים האהובים מהשנים האחרונות

למפורסמים יש מערכת יחסים מורכבת עם עיתונאים וכלי התקשורת. מצד אחד - התקשורת כותבת ומסקרת כמעט כל דבר שקשור לחייהם של הכוכבים האהובים, גם אם לפעמים מדובר בגדר שמועה. מצד שני - לא תמיד הכוכבים רוצים לחשוף בפני העולם מידע חדש לגבי המתרחש בחייהם והם מכחישים בתוקף את השמועות, למרות שהן לגמרי נכונות. למרות שהן נכונות. מבולבלים? גם אנחנו. קבלו את סיפורי ההכחשה הכי מטורפים שנתקלנו בהם.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

רייצ'ל מקאדמס

רייצ'ל מקאדמס, שלנצח נזכור אותה כרג'ינה מ"ילדות רעות", לא רצתה שכל כתבי הרכילות יפטפטו על ההריון שלה. לכן, היא שמרה את העניין המרגש בסוד וסיפרה רק לחבריה הקרובים ביותר, כדי שהחדשות הללו לא ידלפו לאתרי הרכילות.  כמובן שסוד כזה מאוד קשה לשמור הרבה זמן בבטן, ולקראת סוף ההריון חבריה של הכוכבת פלטו וסיפרו על כך לערוץ E!. מקאדמס לא מיהרה לאשר את הבשורה על ההיריון ולמעשה השאירה את כולנו במתח עד רגע הלידה עצמה.

 

קיילי ג'נר

כבר שנים שכל שנייה בחייהן של בנות משפחת קרדשיאן מתועדת - בין אם זה לרשתות החברתיות ובין אם מדובר בצילומים לתכנית הריאליטי שלהן. אין מצב שהן מסתירות מעין הציבור אף פרט. האומנם? קיילי ג'נר החליטה שאת ההריון שלה היא רוצה לשמור בסוד. החליטה, והצליחה! לאורך כל תקופת ההריון לא היה ברור למעריצים ולתקשורת אם ג'נר באמת נושאת ברחמה בייבי או שמא מדובר בפייק ניוז. בפברואר אשתקד קיבלו המעריצים אישור סופי עם פוסט שהעלתה הכוכבת לעמוד האינסטגרם שלה בו חשפה כי ילדה תינוקת בריאה ומתוקה, בו היא הסבירה מדוע העדיפה לשמור את העניין בסוד: "אני מצטערת שהשארתי אתכם באפילה, למרות כל ההשערות... ההריון שלי היה דבר שבחרתי שלא לעשות מול העולם כולו. ידעתי שעליי להתכנון לתפקיד חיי בצורה הכי חיובית, נטולת מתחים ובריאה שאני מכירה". 

דרייק

מכירים את התמונות המתוקות האלו שהורים עושים עם הבייב החדש? אצבע תופסת אבצע או אולי מצח אל מצח כל אחד בוחר להכריז על הבייבי בדרכו שלו. יש כאלו שבוחרים גם לא "לעשות סיפור" ולא להכריז על התוספת המתוקה למשפחה בתמונה. אבל לא ציפינו למה שדרייק עשה. לא רק שהראפר לא הכריז על הולדת בנו, הוא פשוט החליט להכחיש לגמרי את קיומו. לא, אנחו לא מתכוונים בקטע רע של חוסר אחריות הורית, אבל הכוכב בהחלט הכחיש בפני התקשורת כי יש לו ילד קטן. רק לאחר שנה הוא סוף סוף הודה באמת וגם זה - באמצעות שיר.  בשיר "Emotionless" שיצא אז כחלק מאלבומו החדש הוא שר "לא הסתרתי את הילד שלי מהעולם, הסתרתי את העולם מהילד שלי", כך הוא שר ב"Emotionless". וואלה, התעייפנו.

 

רז ספני וקווין רובין

חשבתם שדברים כאלו קורים רק מעבר לים? אז חשבתם... גם בארץ הכוכבים מכחישים היטב ידיעות, שלבסוף מסתבר שהן לגמרי אמיתיות. תשאלו את קווין רובין ורז ספני - בעבר: חברים טובים שעובדים ביחד, כיום: ממש לא. השניים החליטו להפריד כוחות בתחילת השנה כשהם מכריזים בכל מקום מקום כי פירוק "חיים בחארטא" נעשה ברוח טובה וכי שניהם עדיין חברים, זאת למרות השמועות על סכסוך קשה בין השניים. והנה, כחצי שנה לאחר מכן, רז ספני וחבורת בלגאן הוציאו שיר שלא משאיר הרבה מקום לטעויות ובלבולים. הנה כמה משפטים נבחרים: "אם לא אני... אתה לא קיים במסכים אחי/אנחנו לא אחים אם אין לך ערכים/צבא של איש אחד יחיד ומיוחד מי שמחליף את החברים בכסף ישאר לבד". אם היה לכם צל של ספקות שאכן מדובר בקווין, הפזמון של השיר לא מותיר מקום לכאלו, במיוחד כשהוא מתייחס לאחד המשפטים המזוהים עם רובין - ד'בר איתי. כך נכתב בשיר עצמו: "לא אל דבר איתי ולא אל תדבר איתי. אם ת'לא בלאגאנג אז מות מותק אל דבר איתי".

 

 

תגובות