כמו סינדרלה: הכוכבות שנכנסו לנעלי הנסיכה המפורסמת. צילום מסך מאינסטגרם, צילום מסך מיוטיוב

כמו סינדרלה: הכוכבות שנכנסו לנעלי הנסיכה המפורסמת

סינדרלה היא ללא ספק אחת הנסיכות המפורסמות ביותר ברחבי העולם וכיאה לכזו - היא כיכבה במרכזם של לא מעט סרטים והצגות. אולי תתפלאו לראות, אבל גם כמה מהמפורסמות הגדולות ביותר זכו לשחק את דמותה של סינדרלה

אמרתם אגדת נסיכה קלאסית - אמרתם סינדרלה! גיבורת המעשייה הכי מוכרת בעולם הפכה לאבן דרך חשובה בתרבות שכיכבה בלא מעט סיפורים ובדור המאוחר יותר גם בסרטים, הצגות ועוד, כך שגילום דמותה האייקונית של סינדרלה הוא ללא ספק מעין אבן דרך בקריירה. קבלו כמה כוכבות שכולנו מכירים, שגילמו את הנסיכה המפורסמת.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לילי ג'יימס

נפתח בדוגמא הקלאסית. ג'יימס הבריטית נכנסה לנעליה של סינדרלה ב-2015, כאשר כיכבה בסרט הלייב-אקשן של דיסני, אשר התבסס על סרט האנימציה הקלאסי שעוסק באגדה. ג'יימס זכתה להפוך לסינדרלה של דיסני מבין רבות אשר התמודדו על התפקיד, ובכך הפיחה חיים בדמותה המצויירת והנודעת של סינדרלה, כולל השמלה המוגזמת ונעלי הזכוכית.

 

הילארי דאף

הכוכבת כיכבה בעיבוד המודרני לאגדה בסרט בשם "עוד סיפור סינדרלה", שיצא ב-2004 והפך לקאלט במרוצת השנים. דאף מגלמת את סאם, שמתגוררת עם אמה ואחיותה החורגות לאחר מות אביה. סאם מנהלת מתכתבת עם בחור מסתורי בטלפון והשניים קובעים להיפגש בנשף המסכות הבית ספרי ומגלה כי היא התכתבה עם אוסטין, שחקן פוטבול פופלארי ורגע לפני שהוא מוריד את המסכה שלה - סאם בורחת ומשאירה את הנייד שלה מאחור. הסרט זכור במיוחד בזכות סצנת הסיום שלו, בו השניים מתנשקים במשחק הפוטבול.

 

סלינה גומז

"סיפור סינדרלה" היה כה מוצלח, עד שהחליטו על סרט המשך ומי כיכבה בו אם לא הכוכבת החמה של אותה התקופה, סלינה גומז? גומז כיכבה בסרט בעל השם המקורי "עוד סיפור סינדרלה" שיצא ב-2008 בתור מרי, נערה אשר התייתמה ממשפחתה וגרה עם אמה החורגת ואחיותה ושואפת להיות רקדנית. אל בית הספר שךה עובר ג'ואי, כוכב פופ ורקדן מצליח עימו מרי רוקדת בנשף המסיכות, אך בורחת כאשר הוא חושף בפניה את זהותה וג'ואי מנסה לאתר אותה באמצעות נגן המוזיקה שלה אשר השאירה אחריה בנשף.

 

בר רפאלי

מסתבר שחוץ מהיותה סופרמודל ומנחה, ברשימת הטייטלים של רפאלי נמצא הטייטל המחייב - סינדרלה. ב-2012 הדוגמנית הפתיעה רבים כאשר השתתפה במחזמר החנוכה "סינדרלה" בו כיכבה בתפקיד הראשי כמובן, לצד שלישיית "מה קשור" וחנה לסלאו, שגילמו את האחיות והאם החורגת. רפאלי אפילו הפתיעה בשירה במחזמר, זאת למרות הצהרותיה הרבות במהלך השנים כי היא לא יודעת לשיר. כנראה כשאת הופכת לנסיכה המפורסמת בעולם הכל אפשרי.

 
 
 

קמילה קביו

הסינדרלה הטרייה ביותר היא כוכבת הפופ, שממש בקרוב תהפוך גם לשחקנית. קביו תגלם את סינדרלה בגרסה קולנועית חדשה ומסקרנת, שמבוססת על רעיון מקורי של מנחה "קרפול קריוקי", ג'יימס קורדן. פרטי הסרט המדובר נשמרים בסוד אך ידוע כי העלילה תהיה מודרנית ותתרחש בימינו, וכי בסרט יהיו ביטוי למוצאה הקובני של קמילה - כך שסינדרלה תהיה לטינית בסרט. אנחנו מצידנו נאמר, סינדרלה סניוריטה!

© Paul Zimmerman/gettyimages_IL
תגובות